خبرگزاری کار ایران

استیون منوچین:

به دنبال ورشکست شدن شرکت «روس‌آل» نیستیم

asdasd
کد خبر : ۶۴۶۵۵۰

وزیر خزانه‌داری آمریکا از مذاکره با شرکت روس‌آل برای احتمال لغو برخی تحریم‌ها علیه این شرکت خبر داد.

به گزارش ایلنا به نقل از خبرگزاری رویترز، وزارت خزانه‌داری آمریکا آماده است تا تحریم‌های این کشور علیه شرکت روس‌آل را لغو کند. «استیون منوچین»، وزیر خزانه‌داری ایالات متحده، روز جمعه در مصاحبه با رویترز گفت که هدف تحریم‌های آمریکا «ورشکست کردن روس‌آل نبوده است.»

این اظهارنظر منوچین بر عزم دولت «دونالد ترامپ»، رئیس‌جمهوری آمریکا، برای برداشتن تحریم‌ها علیه روس‌آل است که اقداماتی را برای راضی نگاه داشتن دولت آمریکا و متثنی شدن از فهرست تحریم‌ها انجام داده است.

در ماه آوریل، دولت آمریکا تحریم‌هایی را علیه چندین شرکت و شخصیت حقوقی و حقیقی روس،‌ از جمله شرکت روس‌آل، اعمال کرده و دلیل آن را نیز «قدام‌های شرورانه» روسیه عنوان کرد.

اما این تحریم‌ها ویرانی عظیمی را در بازار جهانی آلومینیوم به‌وجود آورد و شرکت‌های بزرگ جهان برای لغو این تحریم‌ها یا تخفیف قائل شدن در آن به‌شدت با وزارت خزانه‌داری لابی کردند.

منوچین در گفت‌وگو با رویترز اعلام کرد: «این شرکت درباره برخی مسائل که شامل فهرست تحریم‌ها نمی‌شود با ما به بحث نشسته است. نمی‌خواهم درباره جزئیات چیزی بگویم، اما بله،‌ پیشنهادهایی داده شده و اگر بتوانیم به راه‌حلی قابل‌قبول دست یابیم، هدف‌مان این است که روس‌آل ورشکست نشود.»

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز