خبرگزاری کار ایران

سفارت روسیه در واشنگتن خبر داد:

دیپلمات‌های روس امروز با «ماریا بوتینا» دیدار می‌کنند

asdasd
کد خبر : ۶۴۶۱۱۲

کنسولگری روسیه در بیانیه‌ای اعلام کرد که حمایت‌های لازم را از فعال روس متهم به جاسوسی در آمریکا انجام خواهد داد.

به گزارش ایلنا به نقل از خبرگزاری اسپوتنیک، کارکنان سفارت روسیه در واشنگتن امروز -پنج‌شنبه- با «ماریا بوتینا» فعال روس متهم به جاسوسی، دیدار خواهند کرد.

کنسولگری روسیه در بیانیه‌ای که در فضای مجازی منتشر شد اعلام کرد: «کارکنان کنسولگری روسیه اجازه یافته‌اند تا در تاریخ ۱۹ جولای با بوتینا دیدار کنند. ما حمایت‌های لازم را در اختیار او خواهیم گذاشت.»

روز سه‌شنبه، سفارت روسیه در ایالات متحده اعلام کرد که دیپلمات‌های این کشور هنوز اجازه ارتباط با بوتینا را پیدا نکرده‌اند. «رابرت دریسکول»، وکیل بوتینا، در بیانیه‌ای روز دوشنبه اعلام کرد که او مامور فدراسیون روسیه نیست و ماهیت اتهام‌های مطرح‌شده بسیار افراطی است.

وکیل بوتینا ادامه داد که هیچ مدرکی دال بر این وجود ندارد که او تلاش داشته بر سیاست‌گذاری و قوانین آمریکا در قبال روسیه تاثیر بگذارد.

«ماریا زاخارووا» سخنگوی وزارت خارجه روسیه، ‌گفت که ماریا بوتینا درست پس از دیدار میان «ولادیمیر پوتین»،ژ رئیس‌جمهوری این کشور و «دونالد ترامپ» رئیس‌جمهوری آمریکا در هلسینکی بازداشت شده تا نتایج مثبت این دیدار را به حداقل برساند.  

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز