خبرگزاری کار ایران

مایکل فلین در برابر دادگاه حاضر شد

asdasd
کد خبر : ۶۴۳۰۹۳

مشاور امنیت ملی پیشین رئیس‌جمهوری آمریکا در برابر دادگاه حاضر شد و قاضی از او خواست بار دیگر در تاریخ ۲۴ آگوست در برابر دادگاه پاسخگو باشد.

به گزارش ایلنا به نقل از خبرگزاری بلومبرگ، «مایکل فلین»، مشاور امنیت ملی  پیشین رئیس‌جمهوری آمریکا، روز گذشته -سه‌شنبه- برای نخستین‌بار از زمان اعلام گناهکار بودنش در دادگاه فدرال حاضر شد.

فلین سال گذشته میلادی درباره ارتباط با روسیه به ماموران فدرال دروغ گفته بود. وی روز گذشته به مدت محدود در برابر دادگاه حاضر شد و قاضی از او خواست بار دیگر در تاریخ ۲۴ آگوست در برابر دادگاه پاسخگو باشد. 

گروهی کوچک از مردم در برابر دادگاه علیه فلین شعار دادند. این گروه با شعار «زندانی‌اش کنید!» در برابر دادگاه فدرال واشنگتن اعتراض خود را بیان کردند. انتظار می‌رود مایکل فلین، بنا به توافقی که با دادگاه انجام داده، به شش ماه حبس محکوم شود.

وی برای کاستن از مجازات با «رابرت مولر» دادستان ویژه، درباره احتمال ارتباط کارزار انتخاباتی «دونالد ترامپ» رئیس‌جمهوری آمریکا با دولت روسیه همکاری می‌کند. فلین حدود یک ماه پس از تصدی پست مشاور امنیت ملی، بالاجبار از سمت خود استعفا داد، چراکه کاخ سفید می‌ترسید که روابط او با روسیه برای دولت خطرساز شود. 

«امت سالیوان» قاضی بخش که پس استعفای قاضی پیشین، پرونده را به دست گرفته است، به وکلای دو طرف گفت که از این ایده که پیش از پرداختن به اتهام‌ها حکم فلین را اعمال کند، «حس خوبی ندارد.»

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز