خبرگزاری کار ایران

سخنگوی «انصارالله»:

ارتش یمن استراتژی سنجیده‌ای برای تضعیف ائتلاف عربی دارد

asdasd
کد خبر : ۶۳۳۷۶۶

سخنگوی انصارالله یمن اعلام کرد که ارتش و کمیته‌های مردمی یمن استراتژی سنجیده‌ای برای تضعیف ائتلاف متجاوز سعودی در ساحل غربی دارند.

به گزارش ایلنا، «محمد عبدالسلام» سخنگوی انصارالله یمن در گفت‌وگو با شبکه تلویزیونی «المسیره»، اعلام کرد که ارتش و کمیته‌های مردمی یمن استراتژی سنجیده‌ای برای تضعیف دشمن در ساحل غربی دارند.

عبدالسلام در عین حال تأکید کرد که عملیات نظامی نیروهای ائتلاف در نبرد ساحل غربی در یمن به بن‌بست رسیده و هیچ‌کدام از اهداف آن محقق نشده است.

سخنگوی انصارالله گفت: «اکنون ائتلاف عربی به انتشار گزارش‌های رسانه‌ای و به راه انداختن جنگ روانی در درگیری‌ها در ساحل غربی یمن متوسل شده است.»

وی با اشاره به این‌که درگیری‌ها در ساحل غربی یمن ماهیتی آمریکایی- انگلیسی دارد؛ یادآور شد که ائتلاف عربی نمی‌تواند به تنهایی چنین عملیاتی را علیه این منطقه آغاز کند و توپخانه‌های آمریکا، انگلیس و فرانسه در سواحل یمن این منطقه را هدف حملات خود قرار می‌دهند.

طبق این گزارش، قرار است «مارتین گریفیتس» فرستاده ویژه سازمان ملل متحد به یمن، امروز- شنبه- وارد شهر صنعاء شود.

در همین راستا، سخنگوی انصارالله اظهار داشت که گریفیتس تا الان کاری در یمن انجام نداده بلکه تنها پوششی برای ادامه جنگ علیه یمن است و نقش او با فرستاده‌های قبلی تفاوتی ندارد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز