خبرگزاری کار ایران

چاک شومر:

نمی‌توانیم تنها به «ضد ترامپ بودن» بسنده کنیم

asdasd
کد خبر : ۶۳۰۷۳۱

رهبر اقلیت دموکرات سنا استدلال کرد که حزب دموکرات چنانچه برنامه‌ای برای الهام بخشیدن به رای‌دهندگان نداشته باشد، همچنان دست پایین را خواهد داشت.

به گزارش ایلنا به نقل از شبکه خبری سی‌ان‌ان، «چاک شومر»، رهبر اقلیت دموکرات سنای آمریکا گفت که دموکرات‌ها با تمرکز بر «دونالد ترامپ» رئیس‌جمهوری آمریکا، پیام مخدوشی را برای رای‌دهندگان خواهند فرستاد.

شومر روز گذشته -چهارشنبه- به سی‌ان‌ان گفت: «نمی‌توانیم صرفا به ضد ترامپ بودن بسنده کنیم. او خود برای این کار کافی است.»

شومر گفت که دموکرات‌ها در انتخابات ریاست‌جمهوری آمریکا در سال ۲۰۱۶ باید کارزار و پیام‌های خود را بر پایه مسائلی چون بیمه سلامت و بازسازی زیرساخت برای ائتلاف ملی می‌گذاشتند، اما حملات‌شان به ترامپ باعث شد کنار گذاشته شوند.

شومر در پاسخ به این‌که آیا برداشت نخبه‌گرایانه حزب دموکرات باعث شکستش شد، گفت: «در سال ۲۰۱۶، چه‌بسا تاکید زیادی بر نفی ترامپ گذاشته شد.»

شومر استدلال کرد که حزب دموکرات چنانچه برنامه‌ای برای الهام بخشیدن به رای‌دهندگان نداشته باشد، همچنان دست پایین را خواهد داشت.

وی گفت: «چنانچه دموکرات‌ها نتوانند در نیویورک و گریت پلینز آرای مردم را به خود جلب کنند، هرگز نخواهیم توانست در سنا بدل به اکثریت شویم.»

 

 

 

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز