خبرگزاری کار ایران

کاخ سفید:

تحریم‌های کره‌شمالی همچنان به قوت خود باقی است

asdasd
کد خبر : ۶۳۰۳۹۵

سخنگوی کاخ سفید، در یک نشست مطبوعاتی به خبرنگاران گفت تحریم‌ها علیه کره شمالی همچنان به قوه خود باقی هستند و تا زمان خلع تسلیحات هسته‌ای کره شمالی ادامه خواهند یافت.

به گزارش ایلنا به نقل از خبرگزاری رویترز، کاخ سفید روز گذشته -دوشنبه- اعلام کرد که سیاستش در قبال تحریم علیه کره‌شمالی تغییری نکرده است.

کاخ سفید در حالی این بیانیه را منتشر کرد که «دونالد ترامپ» رئیس جمهوری آمریکا، چند روز پیش گفته بود که دیگر نمی‌خواهد از اصطلاح «فشار حداکثری» درباره کارزار فشار به کره‌شمالی برای کنار گذاشتن تسلیحات هسته‌ای استفاده کند. 

ترامپ، پس از دیدار با یک مقام ارشد پیونگ‌یانگ در کاخ سفید، گفت که کره‌شمالی همکاری بیشتری نشان داده و گرچه تحریم‌ها همچنان برجا می‌مانند اما او تحریم‌های جدیدی را اعمال نخواهد کرد. 

«سارا سندرز» سخنگوی کاخ سفید، در یک نشست مطبوعاتی در روز گذشته در پاسخ به این‌که آیا کارزار «فشار حداکثری» همچنان پابرجاست، به خبرنگاران گفت: «تحریم‌ها همچنان به قوه خود باقی هستند. این تحریم‌ها بسیار قوی هستند و ما تا زمان خلع تسلیحات هسته‌ای کره شمالی آن‌ها را ادامه می‌دهیم».

سندرز گفت که آماده‌سازی برای دیدار میان ترامپ و «کیم جونگ‌اون» رهبر کره شمالی به‌خوبی پیش می‌رود و دو طرف قرار است به‌طور آزمایشی در تاریخ ۱۲ ژوئن، ساعت ۹ صبح به وقت سنگاپور (یک صبح به وقت گرینویچ) با یکدیگر دیدار کنند. 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز