خبرگزاری کار ایران

توافق گروه‌های رقیب لیبی درباره برگزاری انتخابات در تاریخ ۱۰ دسامبر

asdasd
کد خبر : ۶۲۸۲۳۹

مشاور سیاسی رئیس شورای ریاستی دولت وفاق ملی لیبی، در پیامی در حساب توئیتری خود نوشت که گروه‌های رقیب این کشور بر سر نهایی کردن اساس قانون اساسی برای انتخابات تا تاریخ ۱۶ سپتامبر موافقت کردند.

به گزارش ایلنا به نقل از خبرگزاری رویترز، گروه‌های رقیب در لیبی امروز -سه‌شنبه- بر سر برگزاری انتخابات ریاست‌جمهوری و پارلمانی در تاریخ ۱۰ دسامبر توافق کردند. این خبر را «فائز السراج» نخست‌وزیر لیبی، امروز پس از نشست میان هیات‌های چهارگانه این کشور در پاریس اعلام کرد. 

«طاهر السنی» مشاور سیاسی رئیس شورای ریاستی دولت وفاق ملی لیبی، در پیامی در حساب توئیتری خود نوشت که گروه‌های رقیب این کشور که در این گفت‌وگوها شرکت داشتند بر سر «نهایی کردن چارچوب قانون اساسی برای انتخابات» تا تاریخ ۱۶ سپتامبر موافقت کردند. 

وی تاکید کرد: «نشست مثبتی در حال برگزاری است و نمایندگان هیات‌های چهارگانه درباره تهیه پیش‌نویس قانون انتخابات تا ۱۶ سپتامبر و برگزاری انتخابات ریاست‌جمهوری و پارلمانی در تاریخ ۱۰ دسامبر به توافق رسیدند».

این هیات چهارگانه شامل «فائز السراج» نخست‌وزیر لیبی، «خلیفه حفتر» فرمانده ارتش ملی لیبی، «عقیله صالح» رئیس مجلس نمایندگان در شرق لیبی و «خالد المیشری» رئیس شورای ریاستی است.

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز