خبرگزاری کار ایران

مقتدی صدر به هوادارنش: در حمایت از من یا علیه تهدیدها تظاهرات برپانکنید

asdasd
کد خبر : ۶۲۶۴۶۸

رهبر جریان صدر عراق خواستار عدم برگزاری تظاهرات در حمایت از تشکیل دولت از سوی وی یا تهدیدات شد.

به گزارش ایلنا به نقل از روسیا الیوم، «مقتدی صدر» رهبر جریان صدر عراق با صدور بیانیه‌ای که در حساب رسمی توییتری وی منتشر شده است، اعلام کرد: ای دوستان، تنها چیزی که از شما می‌خواهم این است که تصویر خوبی از خاندان صدر نشان دهید. از شما در این مرحله نمی‌خواهم که برای حمایت از تشکیل دولت یا برای تهدیدها، تظاهرات برگزار کنید.

وی در ادامه تصریح کرد: هر کس که دست به چنین کاری بزند، عراق را به کوره جنگ و خشونت می‌کشاند. نیازی به تعدی به کشورهای همسایه وجود ندارد، اما درباره اشغالگری باید بگویم که تا زمانی که اشغالگر وجود داشته باشد ما نیز از موضع خود کوتاه نخواهیم آمد.

صدر همچنین گفت: همانطور که تنها وارد منطقه الخضراء شدم، در حال حاضر نیز در مقابل چالش‌های طائفه‌ای و انحراف‌ها و سیاست‌مداران فاسد و نفوذی‌ها خواهم ایستاد تا از شیوه گذشتگان خود دفاع کنم و اهدافمان را محقق کرده و به افراد شریف کرامت دهم.

رهبر جریان پیروز در انتخابات پارلمانی عراق در ادامه گفت: به افراد طائفه‌گرا اجازه صف بندی نمی‌دهم. به دنبال تقسیم منصفانه ثروت نفتی میان ملت عراق هستم  و به دنبال آن هستم که عراق را از فقر و خشکسالی و مداخله‌های خارجی دور کنم، چراکه من یک عراقی هستم و ترسی ندارم.

فهرست سائرون به رهبری مقتدی صدر توانست در انتخابات اخیر پارلمانی عراق با کسب ۵۴ کرسی بیشترین کرسی‌ها را در مقایسه با دیگر فهرست‌ها و احزاب کسب کند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز