خبرگزاری کار ایران

بلاتکلیفی مالزی پیش از احضار نجیب رزاق به کمیسیون مبارزه با اختلاس

asdasd
کد خبر : ۶۲۵۱۵۳

تحقیر بی‌امان نخست‌وزیر پیشین مالزی از زمان شکست غیرمنتظره‌اش در انتخابات ۹ مه سبب شده مردم مالزی به انتظار بنشینند و ببیند که چه بر سر وی و همچنین همسر به‌قولی ولخرجش می‌آید.

به گزارش ایلنا به نقل از رویترز، در بحبوحه بلاتکلیفی روافزون در مالزی، انتظار می‌رود که «نجیب رزاق»، نخست‌وزیر پیشین این کشور، فردا -سه‌شنبه- بیانیه‌ای را در برابر سازمان مبارزه با اختلاس قرائت کند و درباره خبر انتقال ۱۰ و شش دهم میلیون دلار از یک واحد مالی دولتی که خود او بنیانگذارش بوده است به حساب بانکی‌اش پاسخ دهد.

تحقیر بی‌امان نجیب رزاق از زمان شکست غیرمنتظره‌اش در انتخابات ۹ ماه می سبب شده مردم مالزی به انتظار بنشینند و ببیند که چه بر سر نخست‌وزیر پیشین و مبادی آداب‌شان و همچنین همسر به‌قولی ولخرجش می‌آید.

نخست‌وزیر پیشین مالزی و همسرش حق خروج از کشور را ندارند، منزل و اموال‌شان زیر و رو شده و خود نجیب رزاق نیز به کمیسیون مبارزه با اختلاس مالزی احضار شده است تا درباره یکی از بخش‌های کوچک این رسوایی بزرگ مالی پاسخگو باشد. 

برای «ماهاتیر محمد»، نخست‌وزیر جدید مالزی، کندوکاو درباره سرنوشت میلیاردها دلار که از صندوق شرکت دولتی «توسعه مالزی برهاد۱» ناپدید شده، جزو اولویت‌های اساسی است.

ماهاتیر محمد در سن ۹۲ سالگی از بازنشستگی سیاسی بیرون آمد و به حزب مخالف دولت پیوست تا دست‌پرورده پیشین خود را کنار بزند. 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز