خبرگزاری کار ایران

قدرتمندترین شخصیت‌های جهان از نگاه فوربس/ از رئیس‌جمهور چین و ترامپ تا محمد بن سلمان و بشار اسد

asdasd
کد خبر : ۶۲۰۷۸۹

مجله فوربس اسامی قدرتمندترین شخصیت‌های جهان در سال ۲۰۱۸ از نگاه خود را منتشر کرد.

به گزارش ایلنا به نقل از روسیا الیوم، مجله فوربس اسامی ۷۵ شخصیت قدرتمند جهان از نگاه خود در سال ۲۰۱۸ میلادی را منتشر کرده است که در راس آن «شی جین‌پینگ» رئیس‌جمهوری چین قرار دارد.

ملاک مجله فوربس برای انتخاب قدرتمندترین شخصیت‌های جهان بر چهار اصل است که شامل تعداد افراد تحت کنترل این شخصیت‌ها، ارزش دارایی‌ها و میزان نفوذ و صلاحیت شخصی افراد است.

بر این اساس، «شی جینپینگ» رئیس‌جمهور چین در صدر این فهرست قرار دارد و پس از آن «ولادیمیر پوتین» رئیس جمهور روسیه در جایگاه دوم و «دونالد ترامپ» رئیس جمهور آمریکا نیز در مرتبه سوم این فهرست قرار دارد.

«آنگلا مرکل» صدراعظم آلمان در جایگاه چهارم این فهرست قرار دارد و «جف بیزوس» موسس آمازون نیز در مرتبه پنجم قرار دارد.

«محمد بن سلمان» ولیعهد سعودی در جایگاه هشتم این فهرست، «امانوئل ماکرون» رئیس‌جمهوری فرانسه در مرتبه دوازدهم، «مارک زوکربرگ» موسس فیس بوک در مرتبه سیزدهم و «تیم کوک» رئیس شرکت «اپل» در جایگاه بیست و چهارم قرار دارد.

همچنین «کیم جونگ اون» رهبر کره شمالی در مرتبه سی و ششم قرار دارد، «خلیفه بن زیاد» رئیس دولت امارات در جایگاه چهل و سوم، «عبدالفتاح السیسی» رئیس‌جمهوری مصر در جایگاه چهل و پنجم، «مون جائه این» رئیس‌جمهوری کره‌جنوبی در جایگاه چهل و پنجم و «بشار اسد» رئیس‌جمهوری سوریه نیز در جایگاه شصت و دوم قرار دارد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز