خبرگزاری کار ایران

سیاست تعرفه ترامپ کارگران آمریکایی را بیکار می‌کند

asdasd
کد خبر : ۶۰۲۴۹۶

خبرگزاری رویترز با انتشار گزارشی به نگرانی کارگران در آمریکا به دلیل اجرای افزایش تعرفه واردات فولاد پرداخت.

به گزارش ایلنا به نقل از رویترز، «مایک لنگ» ۴۰ سال است که کارگر بخش فولاد در آمریکا است و به امید تغییر در صنعت فولاد در این کشور به «دونالد ترامپ» رای داده است. اکنون وی نگران است که به دلیل افزایش تعرفه واردت فلزات در این کشور شغلش را از دست دهد.

لنگ ۵۹ ساله کارگر نسل سوم فولاد که پسرش نیز در همین صنعت و در غرب ایالت پنسیلوانیای آمریکا مشغول به کار است، در این باره می‌گوید: «این آن چیزی نیست که من به آن رای داده‌ام. من به ترامپ رای دادم چرا که فکر می‌کردم وی مسائل را درست می‌کند نه اینکه چنین اقدامی انجام دهد.»

برخی از استراتژیست‌های جمهوری‌خواهان در آمریکا بر این باور هستند که اقدام ترامپ در افزایش تعرفه واردات فولاد و دیگر فلزات منجر به تغییر رای رای‌دهندگان در ایالت پنسیلوانیا خواهد شد، جایی که قرار است انتخابات ویژه مجلس نمایندگان آمریکا در سه‌شنبه آینده برگزار شود.

ترامپ قرار است امروز –شنبه- از منطقه «مون تاون شیپ» در ۶۰ کیلومتری جنوب شرقی شهر فارال در ایالت پنسیلوانیا با هدف حمایت از نامزد جمهوری خواهان دیدار کند و انتظار می‌رود وی در این منطقه مورد استقبال گرمی قرار بگیرد چرا که در انتخابات ریاست جمهوری سال ۲۰۱۶ در این منطقه به راحتی به پیروزی رسید.

شرکت‌های فلزات آمریکا شامل شرکت فلزات آمریکا (ایکس‌ان) و شرکت هولدینگ (ای‌کی) که به لطف اقدام‌های ترامپ احساس پیروزی می‌کنند، از این اقدام حمایت کردند.

آمریکا بزرگ‌ترین وارد کننده فلزات در دنیا است و در سال ۲۰۱۷ حدود ۳۵ میلیون تن فلزات وارد کرده است.

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز