خبرگزاری کار ایران

ولادیمیر پوتین:

به دنبال بالا بردن سطح استاندارد زندگی مردم روسیه هستیم

asdasd
کد خبر : ۵۹۹۲۸۲

رئیس‌جمهوری روسیه اعلام کرد که به دنبال تحقق اهداف اقتصادی و بالا بردن سطح استاندارد زندگی مردم این کشور و همچنین بهبود وضعیت سلامت و آموزش در روسیه است.

به گزارش ایلنا به نقل از آسوشیتدپرس، «ولادیمر پوتین» رئیس‌جمهور روسیه در سخنرانی امروز –پنجشنبه- خود در جمع مقام‌های این کشور اعلام کرد که به دنبال تحقق اهداف اقتصادی، بالا بردن سطح استاندارد زندگی مردم، بهبود وضعیت مراقبت‌های سلامتی و آموزشی و همچنین توسعه زیرساخت‌های مدرن است.

سخنرانی پوتین که از تلویزیون این کشور نیز پخش می‌شد در آستانه انتخابات ریاست جمهوری ۱۸ مارس این کشور انجام شد، انتخاباتی که انتظار می‌رود پوتین به راحتی برای چهارمین بار پیروز شود.

آسوپیتدپرس در ادامه نوشت: «میزان محبوبیت رئیس‌جمهوری روسیه در شرایطی ۸۰ درصد است که اقتصاد این کشور به دلیل ادامه تنش مسکو با غرب و کاهش جهانی قیمت نفت روند نزولی داشته است.»

پوتین که در جمع مقامات و نمایندگان ارشد روسیه سخنرانی می‌کرد، گفت که روسیه به پیشرفت تکنولوژی برای توسعه موفقیت‌آمیز بخش های مختلف خود در آینده نیازمند است.

وی همچنین بر نیاز به غلبه کردن بر فقر  در این کشور تاکید کرد و گفت که ۲۰ میلیون نفر از مردم روسیه اکنون زیر خط فقر زندگی می‌کنند و ماهانه ۱۸۰ دلار درآمد دارند.

پوتین همچینن در این سخنرانی گفت که روسیه باید گام‌هایی را برای بهبود سیستم مراقبت‌های سلامتی و افزایش سطح استانداردهای زندگی که اکنون در مرتبه ۷۳ است بردارد و آن را به بالای ۸۰ برساند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز