خبرگزاری کار ایران

شروط واشنگتن برای ازسرگیری کمک مالی به آژانس آنروا

asdasd
کد خبر : ۵۹۲۱۹۱

رژیم صهیونیستی برای ازسرگیری کمک‌های مالی به آژانس امدادرسانی و کاریابی برای آوارگان فلسطینی (آنروا) هفت شرط تعیین کرده است.

به گزارش ایلنا به نقل از مرکز اطلاع‌رسانی فلسطین، روزنامه الغد اردن در تاریخ هفتم فوریه به انتشار گزارشی در این زمینه پرداخت.

بر اساس این گزارش، واشنگتن هفت شرط برای ازسرگیری کمک مالی به آنروا تعیین کرده است که این شروط عبارتند از: تغییر شیوه‌های تدریس در مدارس آنروا و حذف تمامی مسائل و موضوعاتی که به حق بازگشت و آوارگان فلسطینی مربوط می‌شود و عدم ذکر قدس به عنوان پایتخت کشور آینده فلسطین و حذف هرگونه موضوعی در رابطه با مبارزه و مقاومت در برابر رژیم اشغالگر یا انتفاضه فلسطین.

همچنین لغو فعالیت‌ها و برنامه‌های ویژه به مناسبت‌های مختلف در مورد مساله فلسطین، همچون وعده بالفور، فاجعه اشغال فلسطین، کشتار و جنایات دشمن صهیونیستی در سال ۱۹۶۷ و مسائلی از این قبیل و عدم همسویی با هرگونه فعالیت سیاسی.

شروط تعیین شده غیرقابل اجرا بوده و هدف از آن سلب و نابودی اعتماد بین آوارگان فلسطینی و کشورهای میزبان آنان است، زیرا دولت آمریکا می‌داند که آژانس آنروا ملزم به تدریس شیوه‌های درسی و آموزشی کشورهای میزبان است و هیچ‌کدام از این کشورها جرأت ندارند که شروط تعیین شده از سوی دولت آمریکا را بپذیرند.

 

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز