خبرگزاری کار ایران

معاون وزیر خارجه روسیه:

اصلاح برجام غیرممکن به نظر می‌رسد/ آمریکا در حال اخاذی است

asdasd
کد خبر : ۵۹۰۴۹۰

وزارت خارجه روسیه متذکر شد اصلاح توافق هسته‌ای ایران( برجام) و بهبود این توافق، در سایه نبود اعتماد متقابل میان تهران و واشنگتن و افزایش فشارهای آمریکا بر ایران، امری غیرممکن است.

به گزارش ایلنا، «سرگئی ریابکوف» معاون وزیر خارجه روسیه، امروز- دوشنبه- در گفت‌وگو با روزنامه «ایزوسیتیا» گفت: «ما شاهد گام‌هایی هستیم که نه تنها باعث تردید در پایبندی ایالات متحده به توافق هسته‌ای با ایران شده، بلکه اساسا فشارها علیه ایران را افزایش داده است. در چنین شرایطی، نمی‌توان ازسرگیری مذاکرات (درباره برجام) را متصور شد. افزون بر آن، مطالبات آمریکا از ایران مبنی بر امتیازدهی بیشتر، هیچ فایده‌ای نخواهد داشت.»

ریابکوف به وجود برخی مسائل و قضایای غیرمرتبط با محتوای توافق هسته‌ای ایران اشاره کرد که آمریکایی‌ها قاطعانه تلاش می‌کنند آنها را در دستور کار بین‌المللی قرار دهند.

این دیپلمات ارشد روسیه خاطرنشان کرد که ایالات متحده به جای ورود به مذاکرات طبیعی، در حال اخاذی است و امتیازدهی در سایه چنین وضعیتی، غیرمنطقی خواهد بود.

معاون وزیر خارجه روسیه بار دیگر نسبت به تلاش‌ها برای بازبینی در مفاد توافق هسته‌ای هشدار داد و یادآور شد که این امر، این توافق را نابود می‌کند و به پیامدهای وخیمی منجر می‌شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز