خبرگزاری کار ایران

آغاز ضیافت کاری ترامپ و اعضای شورای امنیت با محوریت ایران، سوریه و کره شمالی

asdasd
کد خبر : ۵۸۸۱۲۷

رییس‌جمهوری آمریکا امروز-دوشنبه- میزبان اعضای شورای امنیت سازمان ملل متحد بود.

به گزارش ایلنا به نقل از آسوشیتد‌پرس، ضیافت کاری «دونالد ترامپ» رییس‌جمهوری آمریکا با اعضای شورای امنیت سازمان ملل متحد امروز-دوشنبه- در واشنگتن دی‌سی، برگزار شد.

نمایندگان آمریکا، روسیه، فرانسه و بریتانیا در سازمان ملل، از جمله شرکت کنندگان این ضیافت بودند.

ترامپ در این نمایش ضیافت نهار درباره خلع سلاح هسته‌ای کره‌شمالی، برنامه موشکی ایران،‌ حل بحران سوریه و مذاکره با طالبان سخنانی را مطرح کرد.

وی در این نشست گفت: «از اینکه در کنار تیلرسون، هیلی، ژنرال کلی و ژنرال مک مستر میزبان گروهی سرشناس از اعضای شورای امنیت سازمان ملل هستم، بسیار خرسندم.»

رییس‌جمهوری آمریکا گفت: «امروز درباره همکاری در ارتباط با چالش‌های امنیتی مختلف، از جمله خلع سلاح هسته‌ای کره‌شمالی و مقابله با فعالیت‌های ایران در خاورمیانه، پایان دادن به مناقشه سوریه و مقابله با تروریسم صحبت خواهیم کرد. موفقیت سازمان ملل متحد بستگی به تقویت استقلال اعضای آن دارد.»

ترامپ با ابراز تاسف از حمله‌های طالبان در افغانستان، گفت که آمریکا دیگر خواهان مذاکره با طالبان نیست و ممکن است در آینده دور این شرایط تغییر کند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز