خبرگزاری کار ایران

شاهزاده بن‌طلال در مصاحبه با رویترز: ظرف چند روز آینده آزاد می‌شوم

asdasd
کد خبر : ۵۸۶۶۸۱

بارزترین شاهزاده سعودی بازداشت‌شده می‌گوید که انتظار دارد از اتهام فساد تبرئه و ظرف چند روز آینده آزاد شود.

به گزارش ایلنا، برخی از شاهزاده‌ها و چهره‌های مطرح عربستان سعودی، که در پی طرح مبارزه با فساد در این کشور از نوامبر گذشته در هتل «ریتز کارلتون» ریاض زندانی بودند، آزاد شده‌اند. در میان آزاد شدگان «ولید الابراهیم» رئیس شبکه تلویزیونی «ام‌بی‌سی» و «خالد التویجری» رئیس سابق دادگاه سلطنتی دیده می‌شوند.

میزان دقیق مبلغی که توسط این عده پرداخت شده علنی نشده ولی گفته می‌شود مبالغ هنگفتی دست به دست شده است.

بیش از ۲۰۰ شاهزاده‌، سیاستمدار و تاجر ثروتمند در جریان طرح موسوم به مقابله با فساد دستگیر شدند.

گزارش رسانه‌ها حاکی از آن است که الابراهیم احتمالا سهام خود در شبکه ام‌بی‌سی را نیز در این معامله برای آزادی از دست داده است. ام‌بی‌سی بزرگترین شرکت رسانه‌ای در خاورمیانه است.

در همین حال شاهزاده «ولید بن‌طلال» بارزترین بازداشتی‌ها، بامداد امروز- شنبه- به خبرگزاری رویترز گفت که انتظار می‌رود ظرف چند روز آینده از هرگونه اتهام و کار خلاف قانونی تبرئه و آزاد شود.

بن‌طلال گزارش‌های رسانه‌ای، که از شکنجه‌شدن وی در محل بازداشتش خبر می‌دهند را رد کرد و گفت که یکی از دلایل موافقتش برای انجام این مصاحبه‌، رد کردن این‌چنین شایعات است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز