خبرگزاری کار ایران

معاون ترامپ در دیدار رئیس اسرائیل: در کنار شما هستیم/ مذاکرات مجدد درباره برجام سریع‌تر آغاز شود

asdasd
کد خبر : ۵۸۵۵۸۷

معاون رئیس‌جمهور آمریکا در ادامه سفر به اراضی اشغالی فلسطین با رئیس رژیم‌صهیونیستی دیدار و گفت‌وگو کرد.

به گزارش ایلنا به نقل از المیادین، «مایک پنس» معاون رئیس‌جمهور آمریکا که در اراضی اشغالی فلسطین به سر می‌برد با «رئوین ریولین» رئیس رژیم‌صهیونیستی دیدار و تاکید کرد که ما در مبارزه با افراط‌گرایی در کنار شما هستیم.

این دومین سفر پنس به اراضی اشغالی فلسطین طی یک سال گذشته است.

در این دیدار که در محل اقامت رئیس اسرائیل در قدس انجام شد ریولین به همراه همسرش از پنس استقبال کردند.

پنس در این دیدار با تاکید بر اینکه آمریکا قدس را به عنوان پایتخت اسرائیل به رسمیت می‌شناسد، گفت: «دولت آمریکا در حال همکاری نزدیک با سفیر آمریکا در تل‌آویو برای فراهم کردن شرایط انتقال سفارت‌خانه آمریکا از تل‌آویو به قدس تا پایان سال ۲۰۱۹ میلادی است».

وی همچنین بر تعهدات آمریکا به تامین صلح و امنیت اسرائیل تاکید کرد و گفت که انتقال سفارت‌خانه آمریکا از تل‌آویو به قدس مسیر را برای مذاکرات صلح آمیز میان اسرائیل و فلسطین مهیا خواهد کرد.

معاون رئیس‌جمهوری آمریکا در ادامه با تکرار مواضع توجیه‌ناپذیر واشنگتن علیه تهران گفت: ما همراه با شما علیه تروریسم و علیه ایران هستیم. این پیام را داده‌ایم که اکنون زمان تغییر توافق هسته‌ای است و باید اطمینان حاصل کنیم اقدام‌های تنبیهی برای سال‌های آینده به منظور جلوگیری از دستیابی ایران به سلاح هسته‌ای، در دسترس باشد.

وی از کشورهای اروپایی خواست در سریع‌ترین زمان ممکن، مذاکرات مجدد درباره برجام را آغاز کنند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز