خبرگزاری کار ایران

نوجوان فلسطینی تا پایان محاکمه در بازداشت می‌ماند

asdasd
کد خبر : ۵۸۳۴۸۵

دادگاه نظامی رژیم‌صهیونیستی اعلام کرد نوجوان فلسطینی تا پایان دوره محاکمه‌اش در بازداشت باقی می‌ماند.

به گزارش ایلنا به نقل از رویترز، دادگاه نظامی رژیم‌صهیونیستی امروز-چهارشنبه- حکمی صادر کرد که طبق آن «عهد التمیمی» دختر ۱۶ ساله که قهرمان این روز‌های فلسطینی‌ها است، به بهانه لگد زدن به سربازان اسرائیلی برای خارج کردن آنها از خانه خود تا پایان دوره محاکمه‌اش در بازداشت باقی خواهد ماند.

عهد التمیمی پس از انتشار فیلمی از او که در آن به افسر رژیم‌صهیونیستی سیلی زده و با مشت به صورت سرباز این رژیم ضربه می‌زند، در تاریخ ۱۵ دسامبر به بهانه آنچه اسرائیل آن را حمله به نیروهایش نامید، بازداشت شد.

ویدئوی این حادثه نشان داد که هر دو سرباز اسرائیلی با کلاه و پوشش نظامی سعی کردند ضربات این نوجوان ۱۶ ساله را دفع کنند اما در عمل کاری انجام ندادند.

این سربازها برای مقابله با اعتراض‌های فلسطینی‌ها در روستای محل زندگی عهد التمیمی علیه سیاست‌های رژیم صیونیستی درباره شهرک‌سازی‌های غیر قانونی در کرانه باختری، اعزام شده بودند.

سازمان عفو بین الملل با اشاره به پرونده عهد التمیمی یادآور شد که در همان روز پسرعموی ۱۵ ساله تمیمی، از ناحیه سر هدف گلوله‌های پلاستیکی سربازان رژیم‌صهیونیستی قرار گرفته بود.

این پرونده، تمیمی را به نمادی قدرتمند برای فلسطینی‌ها تبدیل کرده است.

دادگاه نظامی رژیم صهیونیستی بازداشت عهد التمیمی، دختر فلسطینی را تا ۳۱ ژانویه جاری به منظور «تکمیل تحقیقات» تمدید کرد.

این پنجمین بار است که بازداشت او تمدید می‌شود.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز