خبرگزاری کار ایران

پیش‌بینی خوش بینانه کره‌جنوبی؛

کره‌شمالی در سال ۲۰۱۸ با آمریکا مذاکره می‌کند

asdasd
کد خبر : ۵۷۵۲۱۶

کره جنوبی پیش‌بینی کرد که کره‌شمالی در سال آینده میلادی به دنبال آغاز گفت‌وگوها با آمریکا خواهد بود.

به گزارش ایلنا به نقل از رویترز، کره‌جنوبی امروز –سه‌شنبه- اعلام کرد که در پیش‌بینی خوش‌بینانه برای سال ۲۰۱۸ کره‌شمالی به دنبال آن است که در سال آینده میلادی مذاکراتی را با آمریکا آغاز کند.

این در حالی است که سئول تیم نظامی ویژه‌ای را برای مقابله با تهدیدات نظامی کره‌شمالی تدارک دیده است.

شورای امنیت سازمان ملل متحد جمعه گذشته به اتفاق آرا تحریم‌های جدید و سختی را علیه کره‌شمالی و به دلیل آزمایش موشک قاره ژ‌پیمای اخیر از سوی این کشور تصویب کرد؛ اقدامی که کره‌شمالی آن را محاصره اقتصادی و اقدام به جنگ خوانده است.

وزارت اتحاد کره‌جنوبی در بیانیه‌ای در این‌باره اعلام کرد: «کره‌شمالی به دنبال گفت‌وگو با آمریکا است. این در حالی است که به تلاش‌های خود برای به رسمیت شناخته شدن به عنوان یک کشور مستقل هسته‌ای ادامه می‌دهد.

وزارت دفاع کره‌جنوبی اعلام کرد که چهار واحد نظامی را برای انجام عملیات بر اساس نظارت‌های جدید رسمی بر سیاست کره‌شمالی اختصاص داده است. سئول این اقدام را با هدف جلوگیری و پاسخ به تهدیدهای هسته‌ای و موشکی کره‌شمالی انجام داده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز