خبرگزاری کار ایران

هشدار نماینده آمریکا؛ اسامی مخالفان‌مان درباره قدس را یادداشت می‌کنم!

asdasd
کد خبر : ۵۷۲۷۱۵

نماینده آمریکا در سازمان ملل متحد هشدار داد اسامی کشورهایی را که در نشست مجمع عمومی علیه تصمیم واشنگتن درباره قدس رای دهند، یادداشت خواهد کرد.

به گزارش ایلنا به نقل از روسیا‌الیوم، یک روز مانده به نشست فوق‌العاده مجمع عمومی سازمان ملل متحد درباره قدس، «نیکی هیلی» نماینده آمریکا در این سازمان به کشورهایی که علیه تصمیم «دونالد ترامپ» رئیس‌جمهوری آمریکا در این‌باره رای می‌دهند، هشدار داد.

نیکی هیلی در پیامی در توییتر نوشت: «ما همواره در سازمان ملل متحد  درخواست تلاش‌های بیشتر و بیشتر را می‌کنیم، انتظار نداریم زمانی‌که در پاسخ به اراده ملت آمریکا درباره مکان مقر سفارت‌مان تصمیمی اتخاذ می‌کنیم، کسانی ما را هدف قرار دهند که قبلا به آنها کمک کردیم. پنجشنبه رای‌گیری برای محکومیت تصمیم ما برگزار خواهد شد. ایالات متحده اسامی کشورها را یادداشت خواهد کرد.»

قرار است مجمع عمومی سازمان ملل، فردا برای بررسی تصمیم آمریکا در اعلام قدس به پایتختی رژیم‌ صهیونیستی، جلسه اضطراری تشکیل دهد.

«ریاض منصور» نماینده فلسطین در سازمان ملل گفت مع مجمع عمومی در این نشست اضطراری، درباره پیش‌نویس قطعنامه‌ای که خواستار لغو تصمیم «دونالد ترامپ» رئیس‌جمهور آمریکا درباره قدس است، رای‌گیری می‌کند.

در صورتی‌که شورای امنیت به علت سوء‌استفاده یکی از اعضای دائم از حق وتو نتواند به مسئولیت تعریف شده یعنی برقراری صلح و امنیت بین المللی عمل کند، مجمع عمومی به نیابت از شورای امنیت می‌تواند وارد عمل شود. 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز