خبرگزاری کار ایران

عبدالملک الحوثی در واکنش به کشته شدن عبدالله صالح:

توطئه بزرگ و تهدید جدی علیه مردم یمن سرنگون شد

asdasd
کد خبر : ۵۶۶۶۰۴

رهبر جنبش انصارالله در واکنش به مرگ «علی عبدالله صالح» رییس‌جمهوری مخلوع یمن، امروز را روزی بزرگ و روز نابودی توطئه نامید.

به گزارش ایلنا به نقل از المیادین، «عبد الملک بدر الدین الحوثی» رهبر جنبش انصارالله یمن امروز-دوشنبه- در واکنش به کشته شدن «علی عبدالله صالح» رییس‌جمهوری مخلوع یمن، امروز را روز پیروزی بر توطئه نامید.

عبدالملک الحوثی گفت: «امروز روزی استثنایی، بزرگ و روز نابودی توطئه است. آن را به ملت یمن تبریک می گوییم.»

وی با قدردانی از موضع مسئولانه و هوشیارانه اعضای شریف و آزاده حزب کنگره مردمی یمن، گفت: «از تلاش های دستگاه های امنیتی و نهادهای دولتی نیز که تلاش گسترده‌ای را برای مقابله با توطئه شبه نظامیان خائن کردند، تشکر می‌کنیم.»

الحوثی ادامه داد: «از مردم قبایل مختلف یمن که با این توطئه خطرناک مقابله کردند نیز قدرانی می‌کنیم. امروز این رنج بزرگ را پشت سر گذاشتیم و توطئه ای سرنگون شد که تهدیدی جدی برای امنیت و ثبات یمن به شمار می رفت.»

رهبر جنبش انصارالله افزود: «فراخوان ها برای فتنه آفرینی، شرارت، کشتار و متزلزل کردن امنیت و ثبات، یمنی ها را غافلگیر کرده بود. یمنی‌ها می‌پرسند، چگونه ممکن است موضع برخی از مقابله با دشمن، به هم دستی با آن تبدیل شده است.»

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز