خبرگزاری کار ایران

امیر قطر در نشست شورای همکاری خلیج فارس شرکت می‌کند

asdasd
کد خبر : ۵۶۶۲۱۷

وزارت امور خارجه قطر اعلام کرد امیر این کشور در نشست آتی شورای همکاری خلیج فارس شرکت می‌کند.

به گزارش ایلنا به نقل از رویترز، وزارت امور خارجه قطر امروز-یکشنبه- اعلام کرد باوجود اختلاف‌های میان قطر و تعدادی از کشور‌ها، «شیخ تمیم بن حمد آل‌ثانی» امیر قطر در نشست آتی سران شورای همکاری خلیج فارس شرکت می‌کند.

باتوجه به اختلاف‌های سه کشور عربستان، امارات و بحرین با قطر و در نتیجه وجود تنش میان چهار کشور از مجموع ۶ عضو شورای همکاری خلیج فارس، نشست سال ۲۰۱۷ این شورا را با اما و اگر‌های بسیاری مواجه کرده است.

نشست همکاری‌های شورای خلیج فارس قرار است ۵ و ۶ دسامبر در کویت برگزار شود.

یکی از مسئولان وزارت خارجه کویت اعلام کرد امیر این کشور برای تمامی رهبران کشورهای عضو شورای همکاری خلیج فارس جهت شرکت در سی و هشتمین دور نشست سران که روزهای پنجم و ششم دسامبر در کویت برگزار می‌شود، دعوتنامه فرستاده است.

به گفته این مسئول، سفرای کویت در کشورهای عضو شورای همکاری خلیج فارس این دعوتنامه‌ها را تحویل داده‌اند. کویت منتظر پاسخ این کشورها برای حضور در این نشست است. در صورت موافقت تمامی اعضا با شرکت در این نشست، نشست مذکور در موعد تعیین شده برگزار خواهد شد.

قطر و عمان روز پنجشنبه اعلام کرده بودند که این دعوتنامه‌ها را دریافت کرده‌اند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز