خبرگزاری کار ایران

امانوئل ماکرون:

فرانسه با رها کردن فقرا، به افراط‌گرایی کمک کرده است

asdasd
کد خبر : ۵۵۹۱۸۷

رئیس‌جمهوری فرانسه گفت که این کشور با رها کردن محله‌های فقیر نشین در این کشور به رشد افراط‌گرایی در فرانسه کمک کرده است.

به گزارش ایلنا به نقل از خبرگزاری فرانسه، «امانوئل مکرون» رئیس‌جمهوری فرانسه اعلام کرد که اقدامات جدید مقتدرانه و سختی را با هدف مقابله با مساله محله‌های فقیرنشین در فرانسه در پیش خواهد گرفت.

این اقدام بخشی از برنامه چندمیلیارد یورویی رئیس‌جمهوری فرانسه است که بر محله‌های حاشیه شهرهای فرانسه که با بیکاری و جرایم بسیاری دست و پنجه نرم می‌کنند، متمرکز شده است.

ماکرون در سخنان خود در این باره به شدت به دولت‌های پیشین فرانسه انتقاد کرد و گفت که افراط‌گرایی در این کشور ریشه کرده است چرا که دولت مسئولیت‌های خود را در قبال بهبود شرایط خانه‌ها و محله‌هایی که در حاشیه شهرها قرار دارند، انجام نداده است.

وی در این باره گفت: «دولت فرانسه ۱۵ گام با هدف مبارزه با افراط‌گرایی ارائه خواهد کرد  و ساختارهای غیرقابل قبول که موجب افزایش افراط‌گرایی خواهد شد را تعطیل خواهد کرد.»

بسیاری از مهاجمان افراطی که در چند سال اخیر به فرانسه حمله کرده بودند، در محله‌های حاشیه‌ای و خانه‌های عمومی زندگی کرده بودند و در آنجا افراطی شده بودند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز