خبرگزاری کار ایران

تصاویر ولیعهد سعودی در شمال لبنان به آتش کشیده شد

asdasd
کد خبر : ۵۵۷۲۸۲

انتشار تصاویر و فیلم هایی از به آتش کشیده شدن تصاویر ولی عهد سعودی در شمال لبنان در رسانه‌های اجتماعی خبرساز شد.

به گزارش ایلنا به نقل از روزنامه الرای الیوم،‌ وزیر کشور لبنان در تماس تلفنی با استاندار استان شمال این کشور خواستار جمع آوری همه تصاویر مربوط به «محمد بن سلمان» ولیعهد عربستان سعودی شد.

در پی انتشار تصاویر و فیلم هایی مربوط به آتش کشیده شدن تصاویر مربوط به محمد بن سلمان از سوی عده‌ای در استان شمال و شهر طرابلس لبنان و بازتاب این موضوع در روزنامه‌های این کشور، «نهاد منشوق» وزیر کشور لبنان از «رمزی نهرا» استاندار استان شمال لبنان خواست تا تمامی تصاویر مربوط به بن سلمان جمع‌آوری شود.

منشوق با محکوم کردن این اقدام آن را در مسیر افزایش تنش در لبنان خواند و تاکید کرد که این اقدام از سوی مردم استان شمال و طرابلس تلقی نمی‌شود.

تنش میان لبنان و عربستان به کاربران توییتری این دو کشور نیز کشیده شده است و شهروندان سعودی از حکومت این کشور خواستند تا شهروندان لبنانی را اخراج کند. در مقابل نیز شهروندان لبنانی تهدیدهای عربستان مبنی بر جنگ با لبنان را به تمسخر گرفتند.

هفته گذشته «سعد الحریری» نخست‌وزیر لبنان که در عربستان سعودی به سر می‌برد، بیانیه استعفای خود را قرائت کرد و دلیل آن را دخالت ایران در منطقه خواند. الحریری از آن زمان تاکنون در ریاض به سر می‌برد و به لبنان بازنگشته است. برخی از رسانه‌ها فرضیه بازداشت الحریری در ریاض را مطرح کرده‌اند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز