خبرگزاری کار ایران

چهارمین اتهام بوش پدر در ارتباط با آزار جنسی زنان

asdasd
کد خبر : ۵۵۲۱۶۱

یک نماینده سابق کنگره آمریکا فاش کرد که در سال ۲۰۰۶ میلادی مورد آزار جنسی بوش پدر قرار گرفته بود.

به گزارش ایلنا به نقل از اسکای نیوز عربی،‌ «اماندا استایلز» یک عضو سابق مجلس سنای آمریکا جورش بوش پدر را به آزار جنسی خود در سال ۲۰۰۶ میلادی متهم کرد.

این چهارمین نفر در چند هفته اخیر است که رئیس‌جمهوری اسبق آمریکا را به آزار جنسی خود متهم می کند.  جورج بوش پدر از سال ۱۹۸۹ تا ۱۹۹۳ میلادی رئیس‌جمهوری آمریکا بود.

به گفته استایلز، بوش پدر بخشی از بدن وی را لمس کرده است و پس از آن به مزاح سخنانی را به او گفته است.

استایلز که از اعضای حزب جمهوری‌خواه کنگره آمریکا است، در صفحه اینستاگرام خود از این آزار جنسی خبر داده است.

تاکنون سه زن آمریکایی دیگر نیز بوش پدر را به آزار جنسی متهم کرده‌اند.

دفتر رسانه‌ای رئیس‌جمهوری اسبق آمریکا با ارائه توضیحاتی در این باره اعلام کردند که نیت بوش پدر در نزدیک شدن به زنان بد نبوده است و بوش پدر از همه زنانی که از مزاح‌های وی ناراحت شده‌اند، عذرخواهی می‌کند.

چندی پیش یک بازیگر معروف آمریکایی نیز از آزار جنسی خود از سوی رئیس‌جمهوری اسبق آمریکا و در حالی که روی صندلی چرخ‌دار نشسته بود، خبر داد.

«هیدر لیند» در این باره گفته بود: «دست من را گرفت و در حالی که روی صندلی چرخ‌دار نشسته بود پشت مرا لمس کرد و این در شرایطی بود که همسرش باربرا نیز در کنار او حضور داشت.»

 وی در ادامه گفت: «زمانی که تصویربرداری آغاز شد، وی بار دیگر مرا لمس کرد و باربرا با نگاه تیزش ما را دید.»  

این بازیگر سینمای آمریکا در ادامه عنوان کرد که رئیس‌جمهوری اسبق آمریکا از سمتش علیه من و بسیاری از زنان استفاده کرد آن هم در شرایطی که باید برای جامعه تلاش می‌کرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز