خبرگزاری کار ایران

عزل‌ ونصب‌های جدید ملک سلمان قبل از سفر به روسیه

asdasd
کد خبر : ۵۴۲۷۸۴

منابع خبری از صدور احکام عزل و نصب‌های جدید توسط پادشاه عربستان سعودی پیش از سفر به روسیه خبر دادند.

به گزارش ایلنا به نقل از خبرگزاری رسمی عربستان سعودی (واس)، ملک «سلمان بن عبدالعزیز» پادشاه عربستان سعودی امروز –چهارشنبه- دستورهای حکومتی جدیدی صادر کرد.

بر همین اساس، وی «سلیمان بن عبدالله الحمدان» وزیر حمل و نقل عربستان سعودی را برکنار و «نبیل بن محمد العامودی» را به جای او منصوب کرد.

ملک سلمان، در حکم دیگری «سلیمان بن عبدالله الحمدان» را به عنوان وزیر خدمات شهری منصوب کرد.

سلمان بن عبدالعزیز همچنین «سلیمان عبدالفتاح بن سلیمان مشاط» را به سمت معاون وزیر حج و عمره منصوب کرد.

پادشاه عربستان «سعد بن مقبل المیمونی» را به عنوان استاندار طائف و «عصام بن حمد بن علی المبارک» را به عنوان رئیس ستاد املاک و مستقلات عربستان سعودی انتخاب کرد.

همچنین «محمد ابراهیم بن عبدالعزیز الحسن»، مدیر دانشگاه نجران از سمت خود برکنار و «فلاح بن فرج بن علی السبیعی» جایگزین وی شد. «نبیل بن عبدالقادر بن حمزه کوشک»، دیگر رئیس دانشگاهی بود که از سمت خود در ریاست دانشگاه الباحه کنار گذاشته شده و «عبدالله بن یحیی بن الحسین قاسم» به ریاست این دانشگاه منصوب شد. «عبدالله بن مفرح بن نهار الروقی» نیز به عنوان رئیس دانشگاه تبوک منصوب شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز