خبرگزاری کار ایران

دستیار ترامپ هرگونه ارتباط با پرونده روسیه را رد کرد

asdasd
کد خبر : ۵۴۰۳۵۸

دستیار رئیس‌جمهوری ایالات متحده آمریکا اعلام کرد هیچ مدرکی که نشان دهد روسیه در انتخابات ریاست‌جمهوری سال ۲۰۱۶ میلادی آمریکا نقش داشته وجود ندارد.

به گزارش ایلنا به نقل از آسوشیتدپرس، «راجر استون» مشاور و دستیار «دونالد ترامپ» رئیس‌جمهوری ایالات متحده آمریکا امروز –سه‌شنبه- اعلام کرد مدرکی که نشان دهد روسیه در انتخابات ریاست‌جمهوری ایالات متحده در سال ۲۰۱۶ دخالت داشته است، وجود ندارد.

وی که قرار است امروز برای پاسخگویی در مقابل کمیته اطلاعاتی و تحقیقاتی مجلس نمایندگان ایالات متحده آمریکا حاضر شود، با انتشار بیانیه‌ای ضمن دفاع از خود افزود که مدرکی که دال بر دخالت روسیه در این انتخابات باشد، وجود ندارد.

استون در دفاع از خود پیام‌های رد و بدل شده میان خود و یک هکر معروف به نام «گوسیفر ۲» که توانست به سرور ایمیل کمیته ملی دمکراتیک وارد شود را به عنوان تایید سخنانش منتشر کرد.

وی در بیانیه خود تصریح کرده است که به‌رغم اینکه برخی ممکن است من را یک آدم فریبکار و کثیف بدانند ولی اعضای کمیته اطلاعات و تحقیقات نمی‌توانند من را متهم به اقدامی که خارج از عرف استراتژیست‌ها است، بکنند چرا که من در هیچ فعالیت غیرقانونی شرکت نداشته‌ام.

دستیار ترامپ همچنین تمامی اتهامات موجود مبنی بر همکاری وی با «جولیان آسانژ» بنیان‌گذار پایگاه ویکی‌لیکس را رد کرد و افزود که هیچ همکاری با مقام‌های روس برای دخالت در انتخابات آمریکا نیز نداشته است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز