خبرگزاری کار ایران

پیشنهاد اپوزیسیون بریتانیا؛

برگزیت نرم در سیاست‌های جایگزین بریتانیا مطرح شود

asdasd
کد خبر : ۵۲۸۹۸۸

حزب کارگر بریتانیا پیشنهاد قرار دادن برگزیت نرم در سیاست‌های جایگزین آتی بریتانیا را مطرح کرد.

به گزارش ایلنا به نقل از رویترز، یکی از سخنگویان حزب کارگر بریتانیا که نخواست نامش فاش شود، با اشاره به اعلام تغییرات در سیاست‌گذاری حزبی در آینده نزدیک تصریح کرد که احتمال باقی ماندن این پادشاهی در بازار واحداتحادیه اروپا و اتحادیه گمرکی برای چند سال دیگر به عنوان بخشی از برگزیت نرم امکان‌پذیر است.

وی تاکید کرد که حزب کارگر پیشنهاد شرایط اساسی برای به اجرا در آمدن در روابط کنونی میان بریتانیا و اتحادیه اروپا در دوره انتقالی پس از خروج از اتحادیه اروپا در سال ۲۰۱۹ میلادی را ارائه می‌کند که شامل تمامی گزینه‌های می‌شود.

وی با تایید یکی از گزارش‌های روزنامه گاردین که در آن به نقل از «کی‌یر استارمر» وزیر برگزیت دولت در سایه بریتانیا از ادامه عضویت بریتانیا در بازار واحد اتحادیه اروپا پس از ماه مارس سال ۲۰۱۹ میلادی حمایت شده بود آن را تلاشی برای ارائه جایگزینی مناسب برای پیشنهاد دولت «ترزا می» نخست‌وزیر بریتانیا درباره برگزیت خواند.

این پیشنهاد پس از ماه‌ها تردید و اختلاف رأی در مواضع حزب کارگر مطرح می‌شود و هدف آن ارتقاء جایگاه «جرمی کوربین» رهبر این حزب برای شکست بالقوه محافظه‌کاران در انتخابات آتی است.

استارمر در مصاحبه با روزنامه گاردین اعلام کرده بود اولویت ما همیشه اشتغال و اقتصاد بوده است و این بدین معناست که باقی ماندن در نوعی از اتحادیه گمرکی با اتحادیه اروپا هدف نهایی و محتمل برای حزب کارگر است که باید درباره آن مذاکره شود.

وی همچنین تصریح کرده بود که این بدین معناست که آیا مزایای کار در بازار واحد گزینه بهتری است یا کار کردن در یک معامله تجاری خاص و منحصر که باید در مورد ساخت یک رابطه جدید مذاکره شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز