خبرگزاری کار ایران

آزادسازی ۹۴ درصد تلعفر؛ العبادی به‌زودی آزادسازی شهر را اعلام می‌کند

asdasd
کد خبر : ۵۲۸۶۶۸

منابع نظامی عراق از آزادسازی ۹۴ درصد تلعفر در استان نینوا خبر داده و خاطرنشان کردند که فرمانده کل نیروهای مسلح به‌زودی خبر آزادسازی کامل این شهر را رسما اعلام خواهد کرد.

به گزارش ایلنا به نقل از السومریه‌نیوز، سرتیپ ستاد «عبدالامیر رشید یارالله» فرمانده عملیات «قادمون یاتلعفر»، شنبه اعلام کرد، از مجموع ۲۹ محله در شهر تلعفر ۲۷ محله آزاد شده و مساحت باقی‌مانده در دست داعش تنها به ۵۰۰ کیلومتر مربع می‌رسد.

از سوی دیگر، «عرفان الحیالی» وزیر دفاع عراق در جریان حضورش در شهر تلعفر، گفت: «فرمانده نیروهای مسلح عراق به زودی آزادسازی کامل تلعفر از داعش را اعلام می‌کند. داعش نابود شده و دیگر قادر به ایستادن مقابل نیروهای مشترک نیست.»

الحیالی در نطقی تلویزیونی گفت: «روحیه مبارزان قهرمان ما بسیار بالاست و ما شاهد عقب‌نشینی و فروپاشی داعش هستیم و به زودی حیدر العبادی، فرمانده کل نیروهای مسلح عراق آزادسازی تلعفر را اعلام خواهد کرد.»

فرماندهی عملیات مشترک، روز گذشته از کنترل نیروهای عراقی بر ۹۰ درصد از مرکز شهرستان تلعفر در غرب استان نینوا خبر داده و تأکید کرده بود عملیات نظامی برای آزادسازی کامل این شهرستان از اشغال داعش ادامه خواهد داشت.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز