خبرگزاری کار ایران

گفت‌وگوی هیات موساد با مقام‌های آمریکایی درباره ایران و حزب‌الله

asdasd
کد خبر : ۵۲۵۲۱۰

یک هیات بلندپایه سازمان جاسوسی اسرائیل موساد) در سفر خود به آمریکا، با برخی ازمقا‌های این کشور درباره ایران و حزب‌الله گفت‌وگو و تبادل نظر کرده است.

به گزارش ایلنا به نقل از «اسرائیل نشنال‌نیوز»، یک هیات اسرائیلی که به تازگی به آمریکا سفر کرده است در دیدار با مقام‌های آمریکایی درباره گسترش حضور ایران و حزب‌الله در خاورمیانه به بحث و تبادل نظر پرداختند.

این هیات به رهبری «یوسی کوهن» رئیس سازمان جاسوسی اسرائیل  به آمریکا سفر کرده و در این هیات اشخاصی همچون ژنرال «هرزی هلوی» رئیس اداره اطلاعات نظامی اسرائیل و همچنین معاون «ایتان بن دیوید» دبیر شورای امنیت داخلی رژیم صهیونیستی نیز حضور داشتند.

این هیات در دیدار با ژنرال «هربرت مک‌مستر» مشاور امنیت ملی آمریکا و معاون وی و همچنین در دیدار با «جیسون گرت‌بلات» فرستاده ویژه «دونالد ترامپ» رئیس‌جمهوری آمریکا در خاورمیانه در خصوص گسترش نفوذ ایران و حزب‌الله در خاورمیانه و همچنین جایگزینی نیروهای ایرانی به جای عناصر گروه تروریستی داعش در نزدیکی مرزهای اراضی اشغالی به بحث و تبادل نظر پرداختند.

کوهن پیشتر ادعا کرده بود ایران در حال استقرار در مرزهای اراضی اشغالی به جای گروه تروریستی داعش بوده و به جاه‌طلبی‌های خود برای تبدیل شدن به یک قدرت هسته‌ای در منطقه ادامه می‌دهد.

وی تاکید کرده بود فشارهای کشورهای قدرتمند جهان بر روی ایران تنها باعث افزایش جاه‌طلبی ایران برای رسیدن به هدف خود شده است.

رئیس سازمان جاسوسی اسرائیل اذعان کرد بعد از توافق هسته‌ای میان ایران و کشورهای ۱+۵ ، اقتصاد ایران قوی‌تر شده است.

« بنیامین نتانیاهو» نخست‌وزیر اسرائیل، هفته گذشته اعلام کرده بود سیاست اسرائیل روشن است و ما به طور کامل با ایران و نمایندگان آن، به ویژه حزب‌الله در سوریه مخالف هستیم. ما همه کارهای لازم را برای تأمین امنیت اسرائیل انجام خواهیم داد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز