خبرگزاری کار ایران

بر اساس نظرسنجی‌ها؛

محبوبیت ترامپ پس از تنش با کره‌شمالی افزایش یافته است

asdasd
کد خبر : ۵۲۲۵۲۸

تازه‌ترین نظر‌سنجی‌ها نشان می‌دهد پس از آغاز تنش میان ایالات متحده آمریکا و کره ‌شمالی محبوبیت رئیس جمهوری آمریکا افزایش پیدا کرده است.

به گزارش ایلنا به نقل از پایگاه خبری هیل، در تازه‌ترین‌ نظرسنجی‌های انجام شده در آمریکا پس از آغاز تنش‌ها میان واشنگتن و پیونگ‌یانگ، محبوبیت «دونالد ترامپ» رئیس‌جمهوری ایالات متحده افزایش یافته است. 

بر اساس این نظرسنجی که توسط موسسه «راسموسن» انجام شده است، محبوبیت ترامپ پس از تشدید تنش میان پیونگ‌یانگ و واشنگتن به ۴۵ درصد رسیده است که به نسبت پیش از آغاز این تنش شش درصد رشد را نشان می‌دهد. 

این درصد از محبوبیت بالا‌ترین میزان محبوبیت وی از ۱۲ جولای تاکنون به شمار می‌رود. 

همچنین بیش از ۵۳ درصد آمریکایی‌ها از عملکرد ترامپ در ۲۰۰ روز نخست ریاست جمهوری‌اش ناراضی هستند. 

هزار و ۵۰۰ نفر از شهروندان ایالات متحده آمریکا در این نظرسنجی شرکت کردند. 

ترامپ درباره تهدید خود که گفته بود واشنگتن دستش را برای حمله به کره شمالی روی ماشه سلاح‌هایش قرار داده، تاکید کرد که رهبر کره‌شمالی نمی‌تواند مسئولیت اقداماتی که انجام داده است را نپذیرد. اگر او یک تهدید آشکار دیگر انجام بدهد یا اگر اقدامی درباره گوام یا هر نقطه دیگر از خاک آمریکا یا متحدان آمریکا انجام دهد، کاملاً پشیمان خواهد شد و به سرعت هم پشیمان می‌شود.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز