خبرگزاری کار ایران

تلاش ناکام ملانیا برای بر هم زدن نشست ترامپ و پوتین!

asdasd
کد خبر : ۵۰۸۵۰۶

وزیر خارجه آمریکا اعلام کرد که بانوی اول آمریکا قصد بر هم زدن دیدار ترامپ و پوتین را داشت که در این تلاشش ناکام ماند.

به گزارش ایلنا به نقل از روسیاالیوم، «رکس تیلرسون» وزیر خارجه آمریکا پس از دیدار رؤسای جمهور آمریکا و روسیه، گفت که «ملانیا ترامپ» بانوی اول آمریکا برای بر هم زدن دیدار «ولادیمیر پوتین» و «دونالد ترامپ» در حاشیه اجلاس «جی 20» در هامبورگ تلاش کرد، اما موفق به انجام این کار نشد.

وزیر خارجه آمریکا اعلام کرد؛ روسای جمهور روسیه و آمریکا دیدار مهمی را در حاشیه اجلاس «جی 20» برگزار کردند و هیچ‌یک از آنها قصد پایان دادن به این نشست را نداشت.

به گفته وی، حتی ملانیا ترامپ بانوی اول آمریکا لحظه‌ای وارد محل نشست آنها شد و تلاش کرد که آنها را برای اتمام گفت‌وگو متقاعد کند که در این امر ناموفق بود.

تیلرسون، که در این نشست حضور داشت به خبرنگاران گفت: «گفت‌وگو و تبادل نظر آنها به سطحی رسیده بود که هیچ‌یک از آنها نمی‌خواست آن را به اتمام برساند. مردم جلوی در ایستاده بودند. حتی ملانیا ترامپ را به داخل اتاق فرستادند تا شاید او بتواند ما را از اتاق خارج کند، اما او نیز موفق به این کار نشد!»

وزیر خارجه آمریکا گفت که گفت‌وگوی روسای جمهور آمریکا و روسیه که قرار بود 30 دقیقه باشد، دو ساعت و پانزده دقیقه به طول انجامید.

وی تاکید کرد که این ملاقات بسیار مهمی بود که برگزار شد، ما موضوعات فراوانی برای گفت‌وگو داریم و این شروع خوبی برای این گفت‌وگوها بود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز