خبرگزاری کار ایران

بساط داعش در حلب برچیده شد

asdasd
کد خبر : ۵۰۵۶۰۰

نیروهای ارتش سوریه با تنگ‌تر کردن حلقه محاصر داعش در آخرین مخفیگاهش در حلب، به حضور این گروه تروریستی در این استان پایان داد.

به گزارش ایلنا به نقل از سانا، فعالان سوری، پنجشنبه اعلام کردند نیروهای ارتش سوریه توانستند محاصره آخرین منطقه حضور داعش در استان حلب را تنگ‌تر کنند.

فعالان سوری تصریح کردند، درگیری‌ها بین نیروهای ارتش سوریه در امتداد مسیر «الرصافه- اثریا»، که شهر الرقه و استان حلب را به‌هم وصل می‌کند، با عناصر گروه تروریستی داعش درگیر شدند و از بامداد همان روز با پشتیبانی نیروهای هوایی به درگیری‌ها در این مسیر ادامه دادند و موفق شدند پیشروی استراتژیک به‌دست بیاورند.

این منابع با تأکید بر این‌که ارتش سوریه بخش‌هایی را در این منطقه به دست گرفت، خاطرنشان کردند، ارتش با این پیشروی عناصر گروه تروریستی داعش را به عقب‌نشینی از ریف جنوب‌شرقی حلب از طریق جاده الرصافه- اثریا واداشت و سرانجام به حضور این گروه تروریستی در استان حلب کاملا پایان داد.

فعالان سوری متذکر شدند که «با این پیشروی استراتژیک»، نیروهای سوری امنیت جاده «حلب- خناصر- أثریا» را به شکل کامل تامین کردند.

خبر دیگر این‌که ارتش سوریه در استان دیر‌الزور موفق شد حملات داعش به برخی مواضع نظامی در محور جنوبی این شهر را دفع کند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز