خبرگزاری کار ایران

افشاگری پوتین درباره دوره فعالیت خود در «کا‌گ‌ب»

asdasd
کد خبر : ۵۰۵۲۵۱

رئیس‌جمهوری روسیه برای نخستین بار با سخن گفتن از فعالیت‌ خود در سازمان اطلاعاتی و جاسوسی شوروی سابق خاطرنشان کرد که فعالیت‌های وی در «کا‌گ‌ب» درباره اطلاعات غیرقانونی بوده است.

به گزارش ایلنا به نقل از اسپوتنیک، «ولادیمیر پوتین» رئیس‌جمهوری روسیه برای نخستین بار در خصوص فعالیت‌های خود در سازمان جاسوسی واطلاعاتی شوروی سابق سخن گفت. 

وی اعلام کرد که فعالیت‌های وی در «کا‌گ‌ب» درباره اطلاعات غیرقانونی بوده‌ است. 

پوتین که در مصاحبه با شبکه «راشا ۱» سخن می‌گفت، تصریح کرد که فعالیت وی تنها مربوط به سرویس اطلاعات خارجی نبوده و در واقع وی در رابطه با اطلاعات غیرقانونی فعالیت می‌کرده است. 

 رئیس جمهوری روسیه خاطرنشان کرد فقط افرادی توانایی انجام وظیفه به عنوان ماموران اطلاعاتی و امنیتی را دارند که از ویژگی‌های خاص، عقیده راسخ و شخصیتی پربار برخوردار باشند. 

وی ادامه داد: «این افراد باید از بودن در کنار عزیزان خود گذشته و برای تامین منافع کشور خود سال‌های متمادی بدون اینکه شناخته شوند به انجام وظیفه بپردازند.»

ولادیمیر پوتین با تاکید بر مشکل بودن این کار ادامه داد که فقط افراد برگزیده و خاص می‌توانند این مسئولیت را با موفقیت به انجام برسانند و ضمن آرزوی موفقیت و سلامتی برای این افراد امیدوارم در هرجایی که هستند، این پیام مرا بشنوند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز