خبرگزاری کار ایران

نائب رئیس هیات الحشد الشعبی:

به اخراج داعش از عراق اکتفا نمی‌کنیم / وارد سوریه نمی‌شویم

asdasd
کد خبر : ۴۹۹۲۳۵

نایب رئیس هیات الحشد الشعبی عراق اعلام کرد که ما تنها به دنبال بیرون راندن گروه تروریستی داعش از عراق نیستیم بلکه هدف ما از بین بردن کامل این گروه تروریستی است.

به گزارش ایلنا به نقل از المیادین، «ابو مهدی المهندس»  شب گذشته در یک کنفرانس خبری در بزرگداشت سالروز تاسیس بسیج مردمی عراق با بیان گزارشی از عملکرد الحشد الشعبی از زمان تاسیس تاکنون تاکید کرد که بیش از چهار هزار و ۲۰۰ کیلومتر مربع و همچنین ۱۶۴ روستا و شهر توسط بسیج مردمی عراق آزاد شده است.

وی در خصوص مبارزه این گروه با داعش اعلام کرد: «الحشد الشعبی تنها به دنبال بیرون راندن گروه تروریستی داعش نیست بلکه می‌خواهد این گروه تروریستی را به صورت کامل از بین ببرد.»

المهندس همچنین بر تلاش الحشد الشعبی برای ریشه‌کن کردن کامل داعش به نحوی که سازماندهی مجدد آن در عراق ممکن نباشد، تاکید کرد.

وی همچنین با اشاره به فتوای مرجعیت برای دفاع از عراق افزود: «پس از گذشت سه سال از تاسیس این سازمان مردمی کماکان جوانان برای دفاع از کشور خود به الحشد الشعبی می‌پیوندند و عراق به دنیا ثابت کرده است که توان آزادسازی کشور خود بدون کمک‌های خارجی را دارد.»

نایب رئیس الحشد الشعبی در ادامه تاکید کرد که نیروهای بسیج مردمی عراق وارد خاک سوریه نخواهند شد و در حال حاضر به پاک‌سازی مناطق مرزی خواهند پرداخت.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز