خبرگزاری کار ایران

هادی العامری:

آمریکا با نخست‌وزیری من مشکلی ندارد

asdasd
کد خبر : ۴۹۶۹۵۵

دبیرکل سازمان بدر عراق تأکید کرد که آمریکا هیچ مشکلی با نخست‌وزیری وی ندارد.

به گزارش ایلنا به نقل از پایگاه خبری المعلومه، «هادی العامری» دبیر کل سازمان بدر عراق و یکی از فرماندهان ارشد بسیج مردمی این کشور موسوم به حشد الشعبی با حضور در یک گفت‌وگوی تلویزیونی اعلام کرد که ایالات متحده آمریکا و همچنین اهل سنت عراق هیچ مشکلی با نخست وزیری وی ندارد.

العامری با رد وجود هرگونه مخالفت یا وتو علیه وی، مخالفت آمریکا و اهل تسنن عراق با نخست‌وزیری وی را منتفی خواند.

وی همچنین تصریح کرد که پس از استعفای «محمد سالم الغبان» وزیر کشور عراق، این منصب به او پیشنهاد شده بود که وی آن را رد کرده است.

دبیر کل سازمان بدر عراق تاکید کرد که در حال حاضر همراه ائتلاف دولت قانون است و تصمیمی مبنی بر خروج از این ائتلاف نگرفته است.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به برخی تلاش‌ها علیه بسیج مردمی عراق موسوم به حشد الشعبی، این گروه را ضامن امنیت عراق خواند و تاکید کرد، کسانی که به دنبال انحلال بسیج مردمی عراق هستند، این آرزوی خود را به گور خواهند برد.

هادی العامری در ادامه افزود که در صورت خروج حشد الشعبی از تکریت این شهر طی سه روز به کنترل داعش در خواهد آمد و هیچ‌یک از نیروهای عراق بدون حضور نیروهای حشد الشعبی توانایی به دست گرفتن کنترل اوضاع را ندارند.

وی افزود که درست در زمانی که روحیه نیروهای امنیتی و نظامی عراق زیر صفر بود، بسیج مردمی عراق با روحیه عالی و وصف‌ناپذیر وارد عرصه شد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز