خبرگزاری کار ایران

نمایندگان کنگره:

فلین قانون‌شکنی کرده است

asdasd
کد خبر : ۴۸۲۲۸۷

رهبران یک کمیسیون نظارت مجلس نمایندگان آمریکا می‌گویند، به نظر می‌رسد که مشاور امنیت ملی پیشین رئیس‌جمهوری این کشور قانون فدرال را نقض کرده است.

به گزارش ایلنا به نقل از آسوشیتدپرس، رهبران یک کمیسیون نظارت مجلس نمایندگان آمریکا، روز سه‌شنبه اعلام کردند، به نظر می رسد که «مایکل فلین» مشاور امنیت ملی پیشین «دونالد ترامپ» رئیس‌جمهوری آمریکا، قانون فدرال را نقض کرده است.

اعضای این کمیسیون نظارت خاطرنشان کردند، مایکل فلین ممکن است با پذیرفتن ده‌ها هزار دلار از سازمان‌های روسی در سال ۲۰۱۵ ، مرتکب نقض قانون شده باشد.

اعضای کنگره همچنین درباره مبالغ احتمالی که مایکل فلین به‌عنوان مشاور، از یک بازرگان وابسته به دولت ترکیه دریافت کرده است، پرسش‌های تازه‌ای را مطرح کرده‌اند.

سایر کمیسیون‌های کنگره در حال بررسی اتهام های وارد شده به مایکل فلین در بخشی از تحقیقات درباره دخالت روسیه در انتخابات ریاست‌جمهوری ۲۰۱۶ آمریکا هستند.

فلین در ماه فوریه پس از گمراه کردن «مایک پنس» معاون رئیس‌جمهوری آمریکا در مورد محتوای مکالمات با سفیر روسیه در آمریکا مجبور به استعفا شد.

فلین گفته است که در صورت دریافت مصونیت قضایی حاضر است در مقابل کمیته‌هایی که درباره اتهام دخالت روسیه در انتخابات آمریکا تحقیق می‌کنند، شهادت دهد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز