خبرگزاری کار ایران

زخمی شدن ۲ نظامی اسرائیلی در قدس/ شهادت مجری عملیات

asdasd
کد خبر : ۴۶۹۱۲۵

جوانی فلسطینی بامداد امروز -دوشنبه- در تازه‌ترین عملیات مقاومتی با سلاح سرد به دو نظامی اسرائیلی در منطقه «باب الاسباط» در قدس اشغالی حمله کرده و آن ها را زخمی کرد. مجری عملیات نیز در نهایت به ضرب گلوله به شهادت رسید.

به گزارش ایلنا به نقل از مرکز اطلاع‌رسانی فلسطین، «لوبا سمری» سخنگوی پلیس صهیونیستی تصریح کرد که جوانی فلسطینی با سلاح سرد دو نفر از نیروهای گارد مرزی ارتش اسرائیل را در منطقه باب الاسباط در قدس اشغالی با سلاح سرد مورد حمله قرار داده که هر دو نظامی در این حمله زخمی شده‌اند و مجری عملیات نیز به ضرب گلوله نظامیان اسرائیلی به شدت زخمی شد و در نهایت بر اثر شدت خون‌ریزی و جراحات وارده جان خود را از دست داد.

شاهدان عینی نیز تاکید کردند که نظامیان رژیم صهیونیستی اجازه ورود خودروهای امدادرسانی به منطقه باب الاسباط را نمی‌دادند و حتی به نمازگزاران فلسطینی هم اجازه نزدیک شدن به وی را نمی‌دادند.

سخنگوی پلیس رژیم صهیونیستی در سخنانی در صفحه شخصی خود در شبکه فیسبوک تصریح کرد که وضعیت این دو نظامی اسرائیلی متوسط اعلام شده است و اکنون در بیمارستان بستری و تحت مداوا هستند.

فایل‌های ویدیویی که رسانه‌های صهیونیستی منتشر کرده‌اند، نشان می‌دهد که در پی این عملیات شمار زیادی از نیروهای رژیم صهیونیستی و خودروهای امدادرسانی بلافاصله خود را به محل عملیات می‌رسانند.

بر اساس این گزارش، دست کم ۴۳ نظامی و شهرک‌نشین صهیونیست در عملیات‌های مقاومتی فلسطینیان از آغاز انتفاضه قدس تاکنون کشته شده و صدها نفر دیگر نیز زخمی شده‌اند.

با شهادت این جوان فلسطینی شمار شهدای انتفاضه قدس تا این لحظه به ۲۸۶ نفر افزایش یافت.

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز