خبرگزاری کار ایران

حضور معاون ترامپ در کنفرانس مونیخ برای آرام کردن متحدان آمریکا

asdasd
کد خبر : ۴۶۰۸۳۷

معاون رئیس‌جمهوری آمریکا برای مشارکت در کنفرانس امنیتی مونیخ، وارد این شهر شده است تا نگرانی‌‌ها درخصوص تعهدات آمریکا به سازمان پیمان آتلانیتک شمالی و اتحادیه اروپا را کاهش دهد.

به گزارش ایلنا به نقل از آسوشیتدپرس، «مایک پنس» معاون رئیس‌جمهوری آمریکا، روز جمعه برای شرکت در کنفرانس امنیتی مونیخ و دیدار با شماری از رهبران کشورها و مقام‌های بین المللی وارد این شهر شده است. این نخستین سفر وی به عنوان معاون «دونالد ترامپ» به خارج از آمریکا است.

مایک پنس در این سفر خواهد کوشید تا نگرانی‌ها درخصوص تعهدات آمریکا به سازمان پیمان آتلانتیک شمالی (ناتو) و اتحادیه اروپا را کاهش دهد. وی همچنین قرار است یکشنبه و دوشنبه به بروکسل سفر کند و با مقام‌های ناتو و اتحادیه اروپا دیدار کند.

در حالی این سفر صورت می گیرد که کشورهای اروپایی نسبت اقدامات تهاجمی روسیه و همچنین ابهام‌ها در خصوص سیاست‌های دونالد ترامپ درقبال «ولادیمیر پوتین» نگرانی‌ها را دامن زده است.

مایک پنس قرار است روز شنبه در کنفرانس امنیتی مونیخ سخنرانی کندسپس با «آنگلا مرکل» صدر اعظم آلمان دیدار کند.

معاون اول رئیس‌جمهوری آمریکا همچنین روز شنبه با روسای جمهوری عراق وافغانستان دیدار خواهد کرد.

پنجاه و سومین کنفرانس امنیتی مونیخ میزبان مقامات عالی بسیاری از کشورها و سازمان‌های بین‌المللی است و بر موضوعاتی همچون آینده ناتو، نظم جهانی، تروریسم و افراط‌گرایی و جنگ در سوریه و اوکراین تمرکز دارد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز