خبرگزاری کار ایران

هواپیمای ایرباس ۳۲۰ کانادا در فرودگاه به زمین برخورد کرد

asdasd
کد خبر : ۲۶۲۵۰۱

مسئولان خطوط هواپیمایی کانادا از فرود ناموفق یک فروند هواپیمای «ایرباس ۳۲۰» خبر دادند.

به گزارش ایلنا به نقل از تله سور، «پیتر اسپوروی» سخنگوی خطوط هوایی کانادا امروز-یکشنبه- خبر فرود ناموفق یک فروند هواپیمای ایرباس ۳۲۰ را تایید کرد.

اسپوروی گفت: «پرواز «ای سی ۶۲۴» ایرباس ۳۲۰ کانادا حدود ۳۰ دقیقه بامداد امروز به وقت محلی به هنگام فرود در فرودگاه بین المللی «هالیفکس استنفیلد» از مسیر خارج شد و در ادامه مسیر خود با کابل‌های برق برخورد کرد.»

هواپیمای ایرباس کانادا از یک پرواز دو ساعت و نیمه از فرودگاه بین المللی «پیرسون» باز می‌گشت.

وی دلیل خارج شدن از مسیر فرودگاه را فرود ضعیف توصیف کرد.

پرواز ۶۲۴ کانادا ۱۳۸ سرنشین داشته است که با کمک ماموران آتش‌نشانی و پلیس کانادا تمامی آن‌ها از هواپیما خارج و به منطقه امنی منتقل شدند.

۲۳ نفر از سرنشینان هواپیمای کانادا به بیمارستان منتقل شدند.

به هواپیمای ایرباس ۳۲۰ کانادا خسارت‌های جدی وارد شد و فرودگاه هالیفکس استنفیلد نیز حدود ۸۰ دقیقه بدون برق ماند.

تمامی پروازهای فرودگاه هالیفکس استنفیلد لغو شده‌اند.

یک فروند هواپیمای ایرباس ۳۲۰ متعلق به خطوط هواپیمایی «جرمن وینگز» نیز سه‌شنبه گذشته با ۱۵۰ سرنشین با کوه‌های آلپ برخورد کرد که در این حادثه تمامی سرنشینان آن جان باختند.

برخی منابع اعلام کردند که «آندریاس گانتر لوبیتز» کمک خلبان هواپیمای «ای۳۲۰» جرمن وینگز به دلیل افسردگی شدید به مدت ۱۸ ماه تحت درمان روانپزشکی بوده ودر هنگام پرواز به صورت عمدی مسیر را تغییر داده است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز