خبرگزاری کار ایران

رسانه‌های آلمانی:

کمک خلبان هواپیمای جرمن وینگز تحت درمان روان‌پزشکی بوده است

asdasd
کد خبر : ۲۶۲۲۴۸

رسانه‌های آلمانی اعلام کردند که کمک خلبان هواپیمای جرمن وینگز که اخیرا سقوط کرد، تحت درمان روان‌پزشکی بوده است.

به گزارش ایلنا به نقل از راشاتودی، روزنامه آلمانی «بیلدز» امروز-جمعه-در گزارشی اعلام کرد که «آندریاس لوبیتز» کمک خلبان هواپیمای آلمانی که اخیرا در کوه‌های آلپ فرانسه سقوط کرد، تحت درمان دوره‌های روانپزشکی بوده است.

یکی از مسئولان شرکت خطوط هواپیمایی لوفت‌هانزا که نخواست نامش فاش شود، گفت که لوبیتز به مدت ۱۸ ماه دوره‌های درمان روانپزشکی را گذرانده و مبتلا به «افسردگی شدید» بوده است.

لوبیتز مظنون است که به صورت عمدی پرواز «ای ۳۲۰» آلمان را با ۱۴۴ مسافر و پنج خدمه دیگر به سمت کوه‌های آلپ هدایت کرده است.

 «کارستن اسپوهر» مدیر عامل لوفت‌هانزا روز گذشته گفت که لوبیتز از تمام شرایط برای انجام پرواز برخوردار بوده است و تنها شش سال گذشته با یک وقفه در کار خود مواجه شد، اما از ارائه جزئیات بیشتر خودداری کرد.

همکلاسی‌های دوره آموزشی لوبیتز تایید کردند که وی وقفه‌ای شش هفته‌ای به دلیل «دلزدگی از شغل» و افسردگی داشته است.

مقام‌های پلیس آلمان در جست‌و‌جوی منزل لوبیتز در حالی که جعبه‌های بزرگ حاوی وسایل اتاق وی از جمله کامپیو‌تر شخصی لوبیتز را برای بررسی بیشتر همراه می‌بردند، اعلام کردند که به نکته قابل توجهی دست پیدا کرده‌اند، اما از اشاره به جزییات بیشتر خودداری کردند.

هواپیمای ایرباس متعلق به شرکت جرمن‌وینگز سه‌شنبه گذشته در مسیر بارسلون به دوسلدورف در ارتفاعات آلپ سقوط کرد و تمامی ۱۵۰ تن سرنشین آن از جمله دو خبرنگار ایرانی جان باختند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز