خبرگزاری کار ایران

پایگاه خبری کنگره آمریکا:

توافق هسته‌ای با ایران بزرگ‌ترین دستاورد سیاست خارجی اوباما خواهد بود

asdasd
کد خبر : ۲۶۲۰۱۷

بسیاری از مقام‌های آمریکایی بر این باور هستند که توافق هسته‌ای با ایران به عنوان بزرگ‌ترین دستاورد سیاست خارجی رئیس‌جمهوری این کشور محسوب می‌شود.

به گزارش ایلنا به نقل از پایگاه خبری کنگره آمریکا، اکثریت مقام‌های آمریکایی بر این باور هستند که در صورتی که توافق هسته‌ای ایران با گروه ۱+۵ حاصل شود، این موضوع به عنوان چشمگیر‌ترین عملکرد سیاست خارجی «باراک اوباما» رئیس‌جمهوری این کشور معرفی می‌شود.

مقام‌های آمریکایی اخیرا ابراز امیدواری کردند که در ضرب‌الاجل تعیین شده برای مذاکرات هسته‌ای ایران با گروه ۱+۵ توافق موردنظر به دست آید.

این در حالی است که اعضای کنگره آمریکا بر این باور هستند که «جان کری» وزیر خارجه آمریکا در مذاکرات خود بیش از حد با طرف ایرانی خود کنار آمده است و به این ترتیب دولت اوباما تمام تلاش خود را انجام می‌دهد تا به هر قیمت ممکن، توافق هسته‌ای با ایران حاصل شود.

 «الیوت انگل» سناتور جمهوری‌خواه و نماینده نیویورک و «اد رویس» سناتور جمهوری‌خواه و نماینده ایالت کالیفرنیای آمریکا به عنوان رهبران کمیته روابط خارجی سنای آمریکا اعلام کردند که لغو تحریم‌ها علیه ایران نیاز به تصویب قوانین جدید دارد و از طرفی اعضای کمیته باید اطمینان حاصل کنند که ایران به هیچ عنوان به ‌دنبال ساخت سلاح هسته‌ای نیست.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز