خبرگزاری کار ایران

مقام‌های ونزوئلا:

زندانی مخالف دولت خودکشی کرده است

asdasd
کد خبر : ۲۶۰۲۰۲

وزیر کشور ونزوئلا اعلام کرد که زندانی سیاسی مخالف دولت این کشور در زندان خودکشی کرده است.

به گزارش ایلنا به نقل از رویترز، «گوستاوو گونزالس» وزیر کشور ونزوئلا اعلام کرد که «رودولفو گونزالس» ۶۴ ساله که در جریان تظاهرات آوریل گذشته علیه دولت سوسیالیست این کشور دستگیر شده بود، با حلق‌آویز کردن خود اقدام به خودکشی کرده است.

رودولوفو گونزالس که پیش از این به عنوان خلبان فعالیت داشت، همچنان پس از سپری کردن یک سال در زندان روند قضایی را نگذرانده بود.

مسئولان اداره بازرسان دولتی اعلام کردند که در حال بررسی صحنه و مدارک در محل خودکشی زندانی مخالف دولت ونزوئلا هستند.

 «لیسته گونزالس» دختر این خلبان گفت که پدر وی درباره احتمال انتقال به زندان ایالتی این کشور که به طور معمول زندانی‌های گروه‌های مافیایی و قاچاقچیان در آن نگهداری می‌شوند، بسیار نگران بود.

وی افزود که اعضای خانواده گونزالس پنجشنبه شب گذشته با وی صحبت کرده و متوجه شدند که قرار است وی را صبح جمعه به یک مجموعه زندان دیگر منتقل کنند.

وزیر کشور ونزوئلا با رد هرگونه ارتباط سیاسی مرگ زندانی سیاسی این کشور، گفت که گزارش‌ها مبنی بر انتقال وی از زندان نادرست هستند.

مخالفان دولت ونزوئلا معتقد هستند که «نیکولاس مادورو» رئیس‌جمهوری این کشور هم‌زمان با کاهش محبوبیت خود در میان مردم تلاش می‌کند تا مخالفان را کنار بزند و از طرفی بحران اقتصادی شدید در این کشور روند انتخابات پارلمانی پیش‌ روی این کشور را به مخاطره انداخته است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز