خبرگزاری کار ایران

بر اساس آخرین آمارگیری‌‌ها؛

بیش از ۴۰ هزار حساب توئیتر در آمریکا به داعش مربوط می‌شود

asdasd
کد خبر : ۲۵۸۲۱۰

آخرین آمارگیری انجام شده در آمریکا نشان می‌دهد که بیش از ۴۰ هزار حساب در شبکه اجتماعی «توئیتر» به گروه تروریستی داعش مربوط می‌شوند.

به گزارش ایلنا به نقل از پرنسالاتینا، جدید‌ترین آمارگیری انجام شده توسط سازمان دانشگاهی آمریکایی «بروکینگز» نشان می‌دهد که حدود ۴۶ هزار حساب در شبکه اجتماعی توئیتر در آمریکا به نوعی به هواداران یا حامیان گروه تروریستی داعش مربوط می‌شوند.

گزارش سازمان بروکینگز که تحت نام «سرشماری توئیتر داعش» منتشر شده است، مشخص می‌کند که حداقل ۲۰ درصد اعضای گروه‌های هواداران داعش پیام‌های خود را به زبان انگلیسی می‌نویسند و مابقی پیام‌ها به زبان عربی نگاشته می‌شوند و در این میان هر حساب توئیتر حداقل هزار دنبال‌کننده دارد.

بنابر گزارش منتشر شده، با آن‌که حداقل هزار حساب توئیتر طی ماه‌های سپتامبر و دسامبر سال گذشته میلادی فعالیت خود را متوقف کرده‌اند، اما همچنان اکثر حساب‌های این شبکه اجتماعی به نام کشورهای عراق، آمریکا و عربستان سعودی در حمایت از داعش فعالیت دارند.

 «جی‌ام برگر» و «جاناتون مورگان» محققان گزارش سرشماری توئیترهای داعش پیشنهاد کرده‌اند که شرکت‌های شبکه‌های اجتماعی و دولت آمریکا در یک همکاری مشترک اقدام مناسبی در مقابله با حساب‌های مربوط به این گروه تروریستی انجام دهند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز