خبرگزاری کار ایران

عکس دوران دانشجویی «جان جهادی» منتشر شد

asdasd
کد خبر : ۲۵۶۴۷۴

تلويزيون انگلیس عکس دوران دانشجویی «جان جهادی» و اطلاعات مربوط به رشته تحصیلی وی را منتشر کرد.

تلويزيون انگلیس عکس دوران دانشجویی «جان جهادی» را منتشر کرد.

به گزارش ایلنا به نقل از رویترز، تلويزيون انگلیس تصویر دوران دانشجویی «محمد اموازی» معروف به جان جهادی و عضو گروه تروریستی داعش را منتشر کرد.

در تصوير منتشر شده توسط «اسکای‌نیوز»، اموازی در سن ۲۶ سالگی با سبیل و مدل ریش کوتاه با یک کلاه لبه‌دار مشکی بزرگ دیده می‌شود که حرف «پی» نخستین حرف از نام گروه «دزدان دریایی پیتزبورگ» در لیگ بر‌تر بسکتبال دانشگاه آمریکایی «وست‌مینستر» روی آن حک شده است.

رسانه‌های انگلیس اخیرا عکس دیگری از اموازی کویتی‌تبار منتشر کرده بودند که وی را در دوران تحصیل در مدرسه‌ و در حالی که لبخندی بر لب دارد، نشان می‌دهد.

مدارکی نیز توسط اسکای‌نیوز منتشر شده‌اند که نشان می‌دهد اموازی در رشته «مدیریت بازرگانی-سیستم اطلاعات» مدرک گرفته است.

سخنگوی دانشگاه وست‌مینستر گفت که مسئولان در حال تحقیق برای یافتن نحوه نفوذ به بانک اطلاعات شخصی دانشجویان این دانشگاه هستند.

جهادی در ویدئوهای منتشرشده گروه تروریستی داعش دیده می‌شود که با چاقویی در دست و در حالی که صورت خود را پوشانده است و با لهجه غلیظ انگلیسی صحبت می‌کند، برخی از گروگان‌های انگلیسی و آمریکایی را سر می‌برد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز