خبرگزاری کار ایران

بنیامین نتانیاهو:

برای جلوگیری از توافق ایران و ۱ + ۵ هر اقدامی انجام می‌دهم

asdasd
کد خبر : ۲۵۵۶۷۷

به عنوان نخست‌وزیر وظیفه من ایجاب می‌کند تا هر اقدامی برای جلوگیری از دست‌یابی به توافق هسته‌ای میان ایران و گروه ۱ + ۵ انجام دهم. بنابراین، به واشنگتن می‌روم. زیرا کنگره آمریکا آخرین عامل بازدارنده برای دست‌یابی به این توافق است.

نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی گفت که برای جلوگیری از دستیابی به توافق هسته‌ای بین ایران و گروه ۱ + ۵ به هر اقدامی دست می‌زند.

به گزارش ایلنا به نقل از خبرگزاری فرانسه، «بنیامین نتانیاهو» نخست‌وزیر اسرائیل گفت که هر کاری انجام می‌دهد تا روند دستیابی به یک توافق هسته‌ای میان ایران و گروه ۱ + ۵ را متوقف کند.

نتانیاهو با اشاره به این‌که اطلاعاتی که در روزهای اخیر به وی رسیده است، باعثتشدید نگرانی درباره احتمال دستیابی به توافق هسته‌ای شده است، گفت: «به عنوان نخست‌وزیر وظیفه من ایجاب می‌کند تا هر اقدامی برای جلوگیری از دست‌یابی به توافق هسته‌ای میان ایران و گروه ۱ + ۵ انجام دهم. بنابراین، به واشنگتن می‌روم. زیرا کنگره آمریکا آخرین عامل بازدارنده برای دست‌یابی به این توافق است.»

وی افزود: «در صورت انجام توافق هسته‌ای با ایران، این کشور تبدیل به یک دولت هسته‌ای می‌شود.»

«جان بینر» رئیس مجلس نمایندگان آمریکا از نتانیاهو دعوت کرده است تا سوم ماه آینده میلادی برای سخنرانی درباره مساله هسته‌ای ایران به این کشور سفر کند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز