خبرگزاری کار ایران

الجزیره اسنادی محرمانه درباره ارزیابی اسرائیل از برنامه هسته‌ای ایران منتشر می‌کند

asdasd
کد خبر : ۲۵۴۹۷۳

در این اسناد محرمانه، اطلاعاتی جنجالی درباره ابلاغ موساد اسرائیل به همپیمانان این رژیم درباره اینکه ایران در واقع به دنبال تولید سلاح هسته‌ای نیست، منتشر می‌شود.

شبکه تلویزیونی الجزیره قطر به زودی اسنادی محرمانه درباه ارزیابی اسرائیل از برنامه هسته‌ای ایران منتشر می‌کند.

به گزاش ایلنا، شبکه تلویزیونی الجزیره قطر اعلام کرد که با همکاری روزنامه «گاردین» انگلیس به زودی سلسله گزارش‌ها و اسنادی محرمانه را طی سه روز منتشر می‌کند.

الجزیره تاکید کرد که این اسناد توسط دستگاه‌های اطلاعاتی جهان در ردیف فوق سری طبقه‌بندی شده‌اند.

این شبکه تلویزیونی تصریح کرد که تاریخ این اسناد محرمانه بین سال‌های ۲۰۰۶ تا دسامبر ۲۰۱۴ را شامل می‌شود و حاوی گزارش‌های مفصل و تحلیل‌هایی است که توسط جاسوسان دستگاه امنیتی آفریقای جنوبی معروف به «اس اس‌ای» نوشته شده‌اند.

در این اسناد محرمانه، اطلاعاتی جنجالی درباره ابلاغ موضع موساد به هم‌پیمانان رژیم صهیونیستی درباره اینکه ایران در واقع به دنبال تولید سلاح هسته‌ای نیست، منتشر می‌شود.

این ابلاغ یک ماه پیش از هشدار «بنیامین نتانیاهو» نخست وزیر اسرائیل درباره اینکه ایران با تولید سلاح هسته‌ای فقط یک سال فاصله دارد، صورت گرفت.

به گزارش الجزیره، این اسناد حاکی از تماس مستقیم واشنگتن با جنبش حماس به رغم قرار دادن این جنبش در فهرست سیاه آمریکا است.

اسناد محرمانه‌ای که قرار است الجزیره با همکاری گاردین فاش کند، اطلاعاتی درباره جنگ اطلاعاتی میان غرب و کره‌شمالی را نیز شامل می‌شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز