خبرگزاری کار ایران

در یک آتش سوزی در ابوظبی ۱۰ کارگر خارجی کشته شدند

asdasd
کد خبر : ۲۵۴۱۸۴

در اثر آتش سوزی در یک فروشگاه لاستیک در ابوظبی ۱۰ کارگر خارجی جان خود را از دست دادند و ۸کارگر نیز زخمی شدند.

در اثر آتش سوزی در یک فروشگاه لاستیک در ابوظبی ۱۰ کارگر خارجی جان خود را از دست دادند.

به گزارش ایلنا به نقل از روزنامه گلف نیوز - چاپ امارات -، برخی منابع در پلیس امارات گفتند که در اثر آتش سوزی در یک فروشگاه لاستیک در ابوظبی ۱۰ کارگر خارجی جان خود را از دست دادند و ۸کارگر نیز زخمی شدند.

این منابع افزودند که ساختمانی که دچار آتش سوزی شد متشکل از دو طبقه است که در طبقه نخست هفت فروشگاه قرار دارند و طبقه دوم آن نیز به شکل غیر قانونی به عنوان محل اسکان کارگران مورد استفاده قرار گرفته است.

وزارت کشور امارات نیز اعلام کرد که ۱۰ نفر از کارگران خارجی که در طبقه دوم این ساختمان که در اصل به عنوان انبار ساخته شده است و نه به عنوان محل اسکان کارگران، کشته شدند.

منابع اماراتی به ملیت کشته‌ها یا زخمی‌ها اشاره‌ای نکردند.

بنابر این گزارش، سازمان‌های بین المللی حامی حقوق بشر بار‌ها از کشورهای حوزه خلیج فارس خواستار افزایش تدابیر برای حمایت از کارگران خارجی شدند؛ کارگرانی که با دستمزدی پایین‌تر از آنچه به آن‌ها وعده داده شده و نیز در شرایط دشوار کاری و معیشتی در این کشورها کار می‌کنند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز