خبرگزاری کار ایران

شهروندان ایتالیایی در اعتراض به سیاست‌های اتحادیه اروپا تظاهرات کردند

asdasd
کد خبر : ۲۵۲۲۹۶

هزاران شهروند ایتالیایی در اعتراض به سیاست‌های اقتصادی اتحادیه اروپا در خیابان‌های اصلی «رم» پایتخت این کشور و در مقابل ساختمان اتحادیه اروپا دست به تظاهرات زدند.

هزاران شهروند ایتالیایی در اعتراض به سیاست‌های اقتصادی اتحادیه اروپا دست به تظاهرات زدند.

به گزارش ایلنا به نقل از راشاتودی، هزاران شهروند ایتالیایی در اعتراض به سیاست‌های اقتصادی اتحادیه اروپا در خیابان‌های اصلی «رم» پایتخت این کشور و در مقابل ساختمان اتحادیه اروپا دست به تظاهرات زدند.

شرکت کنندگان در تظاهرات گوجه‌فرنگی و تخم‌مرغ به سمت ساختمان اتحادیه اروپا پرتاب می‌کردند.

معترضان ایتالیایی پرچم‌هایی در دست داشتند که نوشته‌هایی مبنی بر جلب حمایت عمومی از سیاست ضد ریاضت اقتصادی روی آن‌ها نوشته شده بود.

شهروندان ایتالیا که از سیاست ضد ریاضت اقتصادی «الکسیس سیپراس» نخست‌وزیر یونان و عضو حزب «سیریزا» حمایت می‌کنند، مقام‌های اتحادیه اروپا را مسئول بحران اقتصادی کشورهای عضو این سازمان می‌دانند.

ماموران امنیتی و پلیس ضدشورش ایتالیا تلاش کردند تا جمعیت معترضان را متفرق کنند.

تظاهرات در ایتالیا تنها چند روز قبل از دیدار وزرای دارایی کشورهای عضو اتحادیه اروپا در «بروکسل» پایتخت بلژیک انجام شده است.

قرار است وزرای دارایی کشورهای عضو اتحادیه اروپا مساله بحران اقتصادی یونان و درخواست وام مالی این کشور را بررسی کنند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز