خبرگزاری کار ایران

برای جلوگیری از تکرار حادثه خلبان اردنی؛

آمریکا در شمال عراق هواپیمای نجات مستقر کرد

asdasd
کد خبر : ۲۴۹۵۴۱

واشنگتن به منظور تسریع در عملیات نجات خلبانان ائتلاف بین المللی ضد داعش در مواقع اضطراری چندین هواپیما و تیم های متخصص در عملیات جستجو و نجات در شمال عراق مستقر کرد.

ارتش آمریکا برای مشارکت در نجات خلبانان ائتلاف ضد داعش در مواقع اضطراری در شمال عراق هواپیماهای نجات مستقر کرد.

به گزارش ایلنا به نقل از اسکای نیوز عربی، یک مسئول نظامی آمریکایی گفت که واشنگتن به منظور تسریع در عملیات نجات خلبانان ائتلاف بین المللی ضد داعش در مواقع اضطراری چندین هواپیما و تیم های متخصص در عملیات جستجو و نجات در شمال عراق مستقر کرد.

این مسئول آمریکایی افزود که استقرا این هواپیماها و تیم های متخصص در عملیات جستجو و نجات در شمال عراق به منظور تسهیل در عملیات نجات خلبانانی است که هواپیماهای آنها در مناطق تحت کنترل داعش سقوط می کنند.

وی تصریح کرد که یکی دیگر از اهداف این اقدام جلوگیری از تکرار حادثه «معاذ الکساسبه» خلبان اردنی است که پس از سرنگونی هواپیمایش در سوریه به اسارت داعش درآمد و پس از آن این گروه تروریستی وی را زنده زنده سوزاند.

پیش از این تیم های امداد ونجات ائتلاف بین المللی در کویت مستقر بودند اما پس از حادثه خلبان اردنی ائتلاف ضد داعش در استراتژی های خود بازنگری کرد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز